Natuurlijk zou ik ook nog wel eens de lijn die ik nu met de M10 ben gestart willen doorzetten met een 2.0, of zelfs 2.3, maar dan is het toch leuker om dat met een vierklepper te doen. De M54 is ook helemaal van aluminium, in tegenstelling tot de S54, en de E30 touring heeft al een best wel heel erg goede gewichtsverdeling. Ik zie een E34 M5 killer aankomen... ;D
Ik heb het al even aangestipt bij Daniël zijn M10B20 en de variabele inlaatlengte is ook interessant om eens mee te spelen. Maar zoveel winst heeft zou nou ook weer niet.
Voor mijn E21 staat nog om de ingewanden van een E36 LSD in een E21 te bouwen.
Maar een andere gedachte... De Regera heeft een elektromotor erbij op de krukas van de motor, en twee in de achterwielen. Hoe vet zou het zijn om tussen het diff en de bak bij onze tailhappy auto's een motor erbij te bouwen, zo rondom de aandrijfas. Accu's onder de achterbank en dan richten op een 50km elektrisch rijden. Opladen tijdens het remmen en eventueel als boost bij het accelereren erbij. Dan mogen we de volgende keer wél Trier in

Ik heb echt nog steeds te weinig om handen om mijn gedachten af te leiden van dit soort prietpraat, haha!