Dus dat ding er maar eens uit getrokken. Blijkt dat hij alleen onderin met wat dubbelzijdige tape vast zit, wel goede tape dat wel.
Eenmaal eruit alweer een feest van draden en isolatie tape. In plaats van de gebruikelijke verloopkabel, is de kabel van de radio in de kabelboom van de auto geplakt met tape. Het werkt, dus voorlopig ff afblijven, en een juiste verloopkabel vinden.

Wat er ook niet is, is een montage beugel, dus die maar zelf gemaakt zodat de radio wel met 2 schroeven vast gezet kan worden.

Nu zit de radio wel netjes flush in het dashboard, bijkomend voordeel is dat de kijkhoek op de display hierdoor dermate veranderd is dat ik niet meer de hele achterruit in de radio zie, en de display nu wel overdag leesbaar is.

En vervolgens mocht de E39 vandaag voor het eerst samen met de Eriba Titan op pad, wel in Nederland blijven natuurlijk.

Volgens mijn eerste indruk een erg dorstige combi, automaat weet er geen raad mee, blijft op en neer gaan tussen de twee hoogste versnellingen en springt soms even in de lock-up, totdat de S stand gekozen wordt, dan blijft hij netjes in één versnelling (4) staan tijdens cruisen op de snelweg. Dat gaat veel beter.
Kwa stabiliteit en comfort wel de beste trekauto tot nu toe, dat dan weer wel.






