Wanneer: voorjaar 2022, in ieder geval op een zaterdag!
Omgeving: Midden Nederland: vertrekpunt Woerden, eindpunt Kasteel de Haar - Haarzuilens;
Onderweg: nog onder voorbehoud en het moet ook wel een beetje een verrassing blijven, maar we doen nog een aantal kastelen aan;
Lunch: hopelijk kan ik dat combineren met een leuke stop bij onze forumsponsor BMW Touring Kopen . nl , ook nog onder voorbehoud;
Duur en lengte route: ongeveer 160 km, netto rijtijd ongeveer 3,5 uur. Daarom is er bij de stops wat meer tijd en gelegenheid bezienswaardigheden te bekijken.
Met betrekking tot het startpunt, daarvoor heb ik inmiddels BMW dealer Severs Breeman in Woerden bereid gevonden. Zij willen ons ontvangen met koffie en wat lekkers (voor de inwendige mens, niet alleen in de volle showroom
Het eindpunt, Kasteel de Haar is een prachtige bezienswaardigheid; niet voor niets bekend als het grootste en meest luxueuze kasteel van Nederland. In overleg met het Kasteel ben ik bezig om daar zowel aan het eind van de dag met z'n allen te kunnen eten als ook het Kasteel te bezoeken, voor degenen die dat interessant vinden.
Kosten: nog geen idee van, maar dat zal qua organisatie niet veel zijn. Diner en Kasteeltoegang aan het einde zullen in ieder geval voor eigen rekening zijn.
Laat hieronder ajb. weten of je hieraan mee zou willen doen; de komende we(e)k(en) gebruik ik vooral om het mogelijk aantal deelnemers te inventariseren zodat ik ook met start-, lunch- en eindlocatie wat concretere afspraken kan maken.
Graag hieronder je naam, wat voor auto (relevante vraag, ik zeg nog niet waarom) en met hoeveel personen je deel zou willen nemen, ben benieuwd!
1. Walter - BMW e91 325dA - 2 personen
2.
Greetz,
Walter.