Toen ik hem kreeg was het de verkeerde rood, ik heb hem weer Henna rood gemaakt.
Over het stuur heb ik getwijfeld maar ze wilden hem graag zo hebben. Qua rijden zou ik hem er gauw afhalen iig. Of stuurbekrachtiging opbouwen

Kijk, zo lees je nog eens wat over je nieuwe auto. Overloopslang vandaag geplaatst! Dank voor de tipJeroen wrote: Fri Jun 27, 2025 12:39 am En nog een Hennarode 323i maar nu een gesloten model bij Hoog Selections in Katwijk. In eerste instantie ziet de auto er erg netjes uit, helaas wat modificaties die een smaakkwestie zijn, zoals de generieke Recaro's en het Nardi stuurtje, de witte knippers en chromen deurgrepen zouden mij persoonlijk al een stuk minder in de weg zitten.
Ik kan mij vergissen maar volgens mij een onbekende ONK auto met kenteken HD57VK, 216.000km, 5-bak, 15", periode correcte Philips radio-cassette, schuifdak, vraagprijs € 26.950,-. Puntje is de ontbrekende overloopslang van het koelvloeistofreservoir, serieus punt imo is het feit dat de auto oorspronkelijk Polaris was.
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/old ... 21-bj-1981

Blijft een gaaf kleurtje!Bram_Baur wrote: Sat Nov 08, 2025 3:51 pm https://link.2dehands.be/m2331445156?ut ... nt=app_ios
Een Zweeds appeltje.
In Rosmalen hebben we de eigenaar van de 20NN78 gesproken. Hij heeft twee stuks vierpitters, naar verluidt erg nette exemplaren, en daarom heeft hij deze als basis gebruikt voor een eigenhandige opbouw. Is zelf naar Baur in Stuttgart gereden voor tweemaal de hele kit en instructies, en heeft de ombouw zelf gedaan, naar Baur en naar zescylinder. Hij wil vanwege zijn hoge leeftijd nu afscheid gaan nemen van beide auto's. Erg grappig, maar duidelijk minder waardepotentieel dan een "originele" Baur, voor ons iig iets teveel privé project naar onze zin.uwbuurman wrote: Fri Oct 17, 2025 8:43 pm Een bouwjaar waarin er geen 6 cilinder was en geen Baur werd gebouwd nog. Wel type 2 deuren, een later type 1 toerentellertje, late type 1 stoelsteunen en een verhullende plaat in de kofferbak tegen de achterbank.
Ik sla ff over.