Daar zijn we dan. Even de dagindeling.
*9.30 uur: Bij men collega om hem en de aanhanger op te halen.
*Na een bakkie zijn we om 12.00 uur ter plekke.
*na aardig wat gehannis de auto aan de gang gekregen maar 1 platte band. Het reserveblok en spatbord ( nieuw) in de aanhanger en de BAUR vullen met olie en benzine.
*Na ongeveer 250 mtr viel hij uit. Straten en weer lopen. Toen bij een tankstation de band trachten te vullen maar helaas. Dus mijn zelf meegenomen alpina eronder.
* Weer verder gaan rijden, Nog steeds in Barnelveld, hij stopt weer tweemaal. Na eindelijk weer aan de praat de snelweg op. Na ongeveer 500 mtr helemaal dood met knallende uitlaat.
En inderdaad de ANWB gebeld. Deze komt en sleept mij naar de plaatselijke Mcdonalds om daar te sleutelen. Wel heel veel belangstelling van de ANWB ( zie foto). Om ongeveer 17.00 uur oorzaak gevonden, slechte massa op de ontstekingsmodule vandaar geen vonk of een zwakke.
*Ten hoogte van Vianen op de A27 is het weer raak, schakelpookverbinding met de bak is weg. Maar mijn collega was net iets verder gereden dus samen met de politie onder aan de afslag gezet en met eigen meegebracht gereedschap gemaakt. Verder naar huis gaan rijden en ongeveer om 20.00 uur thuis.
Er is in ieder geval aardig gekloot (sorry) met deze auto qua bedrading etc etc. Motorblok heeft inderdaad weinig vermogen en een flinke tik. Dit zoek ik later wel.
De Foto:
De rest van het verhaal volgt nog .
Gr Peter
@Mike, ik heb jouw het BAURnummer gemaild.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F31, 2017 320dA EDE Luxuryline Mineral Grau.