http://link.marktplaats.nl/232447573
323i uit 1975 maar met:
- Type 2 deuren/ spiegels
- Volgens de RealOEM is dit een 320 m10
- Type 2 dashboard mét zelfgemaakte alpina meters
- Áls het een hele vroege 323 zou zijn zouden die gave naar binnen toe gebogen uitlaat monden er onder moeten zitten...
- Geclaimd origineel Alpina?
NY08RL 1975 323i
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
NY08RL 1975 323i
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
ALs je het chassis nummer intypt op RealOEM krijg je idd een hele vroege e21 ('75), maar dan wel als m10 320. Niet eens een 320i!!
Dus wat Alpina hier mee te maken heeft weet ik niet, maar als ik zoiets zou verkopen en ik zou te goedertrouw zijn zou ik mijn zaken beter en geloofwaardiger voor elkaar willen hebben.
Dus wat Alpina hier mee te maken heeft weet ik niet, maar als ik zoiets zou verkopen en ik zou te goedertrouw zijn zou ik mijn zaken beter en geloofwaardiger voor elkaar willen hebben.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Ben ik met je eens.
Nu ben ik niet echt alpina kenner maar waren de eerste E21 alpina's gelijk 6-cylinders of waren dat 4 pitters?
Mijn inziens is er aardig gerommeld omtrent nummers dan.
Nu ben ik niet echt alpina kenner maar waren de eerste E21 alpina's gelijk 6-cylinders of waren dat 4 pitters?
Mijn inziens is er aardig gerommeld omtrent nummers dan.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Oke,
Ik heb de knuppel in het hok gegooid, ik heb een mailtje gedaan naar deze verkoper of deze een verklaring kan geven voor de vele afwijkingen t.o.v. mijn idee van een E21 alpina uit 1975.
Ik ben benieuwd wat ik terugkrijg.
Gr Peter v.
Ik heb de knuppel in het hok gegooid, ik heb een mailtje gedaan naar deze verkoper of deze een verklaring kan geven voor de vele afwijkingen t.o.v. mijn idee van een E21 alpina uit 1975.
Ik ben benieuwd wat ik terugkrijg.
Gr Peter v.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: NY08RL 1975 323i
En daar is tie weer:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.