Gespot een witte 3??

E21 gezien in het wild? Post het hier zodat al die E21's in beeld blijven.
Post Reply
Wondermike
E21 Master
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)

Gespot een witte 3??

Post by Wondermike »

Ik zie s'morgens regelmatig een witte E21 rijden op de westfrisiaweg tussen Hoorn en Zwaag.

Is s'morgens te donker om een type en kenteken te spotten maar ik let nu extra op.
Ik zal hem krijgen.... :x

So many cars, so little time
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 320/6

Post by Peter V. »

Wij zijn benieuwd.
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

haha, ik herken dat wel. Al tijden zie je een onbekende interessante auto rijden, vaak op de zelfde tijdstippen/ weg.
Zo ben ik al tijden op zoek naar de FD-56-..
Ogenschijnlijk zeer nette 320/6.

Wat mij nog immer opvalt is dat er toch nog een aardige groep is die wel met de e21 rijdt maar niet actief deelneemt aan fora. Ondanks dat het een echte liefhebbersauto is geworden.
Ook zie jij bij nacht en ontij en slecht weer gewoon mensen die doorrijden met hun klassiekertje.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 320/6

Post by Peter V. »

Ik ben bang dat als ze het rekeningrijden gaan doorvoeren dat er meer mensen met de oldtimer gaan rijden.
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Peter V. wrote:Ik ben bang dat als ze het rekeningrijden gaan doorvoeren dat er meer mensen met de oldtimer gaan rijden.
Dat denk ik ook, met alle opvolgende gevolgen van dien!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Harro
Upcoming E21 fanatic

Post by Harro »

323baur wrote: Ook zie jij bij nacht en ontij en slecht weer gewoon mensen die doorrijden met hun klassiekertje.
We zijn niet allemaal gezegend met een garage en de mogelijkheid om hem maar de hele winter te vertroetelen :wink:

Die van mij is ook een daily en staat dag en nacht buiten :cry:
Maar ik zorg er wel goed voor hoor :roll:
[img]http://i954.photobucket.com/albums/ae28/harro-e21/bmw%20e21/signature-1.jpg[/img]
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Harro wrote:
323baur wrote: Ook zie jij bij nacht en ontij en slecht weer gewoon mensen die doorrijden met hun klassiekertje.
We zijn niet allemaal gezegend met een garage en de mogelijkheid om hem maar de hele winter te vertroetelen :wink:

Die van mij is ook een daily en staat dag en nacht buiten :cry:
Maar ik zorg er wel goed voor hoor :roll:
Daar zeg/ bedoel ik ook helemaal niks over in die zin:
Ik vind het wel wat hebben. Bovendien zijn ze er voor gemaakt. En als je inderdaad er goed voor blijft zorgen kan het heel lang goed gaan.
Ik zal je nog sterker zeggen: Mijn leasebak gaat volgend jaar uit de bijtelling en ik ga prive, weer of geen weer, eerst in de e30 touring, maar later in een belastingvrije bmw rijden.
En helaas heb ik maar 1 garage - dus deze zal permanent buiten moeten slapen :oops: :(
Ik ben alleen bang dat mijn idee hieromtrent door heeeel veel mensen gevolgd gaat worden ivm de km heffing.
Ik verwacht dat auto's tot 311286 belangrijk in waarde gaan stijgen, was het alleen maar tijdelijk...
Post Reply