Daar ben ik weer, HIJ LOOPT
Eerst was de benzinedruk te hoog, dit kwam door de accumulator. Een paar goede tikken met een hamer deden de truuk, hij kwam 'los' en de benzinedruk was goed. Blijven lopen deed hij helaas niet. Toen een andere verdelerkop geprobeerd (wederom van dennis mogen lenen) en toen liep ie! Uitlaat e.d. zat natuurlijk allemaal vol rotzooi dus hij heeft flink gerookt, was dus ook moeilijk af te stellen. Ik moet de bougi's nog eens zeer goed schoonmaken voor we nog eens aan de CO kunnen. Verder heb ik zelf een foutje gemaakt aan de remmen, maar ook dat kan ik makkelijk op lossen. Dan zou hij in principe klaar zijn voor de rdw.
Natuurlijk wil ik iedereen bedanken die met me mee heeft gedacht en me tips heeft gegeven, iedereen die gereageerd heeft in het topic. In het bijzonder Dennis, die mij zomaar allerlei onderdelen op heeft gestuurd om te proberen het probleem op te lossen. (lijkt wel of ik een award heb gewonnen zeg).
Zoals gezegd moet de auto ingevoerd worden, en dan komt er een beetje spuitwerk aan te pas voor het af te maken. Daarna krijgen jullie de auto pas te zien
Gr. Ruud