Hoop dat die van mij straks ook zo mooi wordt. Ik kan hem ook half januari ophalen van de spuiter. Dus kan dan ook volop beginnen met bouwen. Want planning is dat hij rond mei af moet zijn voor de 1ste meeting.
P.S. m´n tante heeft stralen geregeld bij haar baas dus ik hoef jou nu niet meer met werk opzadelen. Toch bedankt.
Groeten uit Grunn
BMW E30 318i 1988
BMW E30 320i project naar ombouw M30 3.5 1987
BMW E30 325i cabrio aut 1986
BMW E21 323i S-Edtion two tone 1982
Oh gelukkig, dan durf ik jou ook te vertellen dat ik over de doos met jouw goodies heen ben gereden.
Het subframe, voor, zit geschroefd aan de cas. De kokers waarin de bouten zitten steken door de draagbalk naar boven. Op deze uiteinden horen doppen te zitten. Deze zoek ik, in dezelfde kleur.
Nieuw kosten ze € 10,- per stuk. Dat doe ik dus niet. Anders draai ik ze van messing.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
Arnold D wrote:Het subframe, voor, zit geschroefd aan de cas. De kokers waarin de bouten zitten steken door de draagbalk naar boven. Op deze uiteinden horen doppen te zitten. Deze zoek ik, in dezelfde kleur.
Nieuw kosten ze € 10,- per stuk. Dat doe ik dus niet. Anders draai ik ze van messing.
Als eerste wil ik wel even zeggen dat dat toch hele leuke beelden zijn om naar te kijken. Het eerste deel is bijna klaar
Over de dopjes, ik weet niet wat jij bedoeld met dezelfde kleur maar bij mijn 320/6 waren deze van kunststof en in het geel, je weet wel dat geel van de dopjes van een kentekenplaat. Mijn Baur heeft er nog maar 1 dus ik kan je er verder ook niet aan helpen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Dat zijn de doppen die in de motorruimte zitten bovenop de langsbalken. Deze dekken de gaten af van de draadbussen waar onderlangs de bouten in zitten van de voor-dwarsbalk.
Dit is van mijn baur voor het laswerk.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.