Goedenmiddag,
vandaag even wezen kijken bij een zwarte e21 uit 1981 welke te koop staat te ruinerwold.
bij binnenkomst stond de betreffende auto in een hoek, onder een mooi laagje stof met de motorkap los.
banden mooi zwart, maar weinig lucht en velgen in slechte staat. moesten minimaal "gespoten" worden.
auto zag er onder het stof wel redelijk netjes uit, plekjes rondom tankdop en plekje bij "klapraam" gezien, minimaal.
binnenkant netjes, geen scheuren in stoelen of dashboard e.d.
kofferruimte netjes, gereedschapset niet compleet, voor een verzamelaarsauto beetje jammer.
auto was niet rijdbaar, motorisch nog niet ok, hier werd aan gewerkt. iets met oude benzine die er uit moest. motor dus ook niet "gehoord".
besloten om maar weer huiswaarts te keren,
auto komt uit italie, vandaar de airco.
vraagprijs 7950 maar hier maar verder niet over gesproken omdat de auto er nogal "verwaarloosd" bij stond en ik er niet direct blij van werd.
we blijven rustig verder kijken.
groeten,
martin
bmw e21 323i 1981 te koop
-
ruudariaans
- Upcoming E21 fanatic
- 323baur
- E21 VIP

Dát vind ik ook.
8k is serieus geld. In deze markt moet ze dan ook bijna mint zijn hoor.
Eigenlijk begrijp ik zo'n verkoper niet. Als je dit wilt verkopen voor zo'n bedrag dan zou ik iig zorgen voor een beetje presentatie.
8k is serieus geld. In deze markt moet ze dan ook bijna mint zijn hoor.
Eigenlijk begrijp ik zo'n verkoper niet. Als je dit wilt verkopen voor zo'n bedrag dan zou ik iig zorgen voor een beetje presentatie.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.