Inderdaad als het te geloven is. Ik kan niet geloven dat de bekleding beschadigd is bij 37000km en tevens de roestvorming die hij heeft ( gehad) bij de brandstofvulpijpdoorvoer van de achterbak naar de wielbak.
Op de foto ziet hij er best netjes uit en zoveel vraagt hij er niet voor. Als de auto 137000km had gedraaid en netjes was is het nog niet teveel.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Die andere stond voor 1000 euro te koop.
Vanmorgen om 7:45 gebeld en iets deed me twijfelen om hem gelijk te kopen. Later vandaag extra foto's gehad en ik ben eigenlijk wel blij.
Is een totale restauratie met kapot interieur.
Motor schijnt wel goed te zijn.
inmiddels is de vraagprijs aangepast naar bieden en is de 1000 euro al overschreden.
Ongelofelijk weer he.
Slopers leveren relatief veel op en echt mooie auto's staan vreselijk lang.
Ga maar tellen....lassen en spuiten..
Domme mensen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Natuurlijk is het meest verstandigste om gelijk een hele nette originele of gerestaureerde te kopen. Je conserveert hem goed en heb jarenlang plezier.
Je moet alleen wel gelijk dat totale bedrag kunnen betalen en daar zit voor vele het probleem. Ikzelf heb dat ook een beetje met dit verschil dat het mij heel erg gaaf lijkt om er zelf 1 te restaureren dus een complete nette E21 aanschaffen is niet (nog niet) aan mij besteed.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Wondermike wrote:Die andere stond voor 1000 euro te koop.
Vanmorgen om 7:45 gebeld en iets deed me twijfelen om hem gelijk te kopen. Later vandaag extra foto's gehad en ik ben eigenlijk wel blij.
Is een totale restauratie met kapot interieur.
Motor schijnt wel goed te zijn.
inmiddels is de vraagprijs aangepast naar bieden en is de 1000 euro al overschreden.
Wil je misschien die foto's met ons delen?
Ben wel nieuwschierig of het heeeeel misschien de moeite waard is om uberhaupt te gaan kijken
Peter V. wrote:Ik kan het wel een beetje begrijpen.
Natuurlijk is het meest verstandigste om gelijk een hele nette originele of gerestaureerde te kopen. Je conserveert hem goed en heb jarenlang plezier.
Je moet alleen wel gelijk dat totale bedrag kunnen betalen en daar zit voor vele het probleem. Ikzelf heb dat ook een beetje met dit verschil dat het mij heel erg gaaf lijkt om er zelf 1 te restaureren dus een complete nette E21 aanschaffen is niet (nog niet) aan mij besteed.
Ik bedoelde zeker jou auto ook niet hoor.
Die is in heel redelijke staat en de aanschaf prijs dik waard.
Bovendien kan jij erg veel. En je ziet het als hobby. Maar ook jij (ik ook hoor ) bent uiteindelijk duurder uit.
Waar het mij omgaat is in mijn ogen het prijsverschil tussen een gebakje en erg mooie auto's Dat is op dit moment erg klein.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.