Harro wrote:Dan weet ik niet of ik het probleem daar moet zoeken want die van mij loopt bij de hogere toerentallen wel goed.
Het probleem doet zich meer voor bij optrekken uit stilstand.
Bij mij deed hij precies hetzelfde, het optrekken uit stilstand was hopeloos en hoe hoger in de toeren hoe beter...
Heb je je carb. toevallig uit elkaar liggen?? anders moet je eens een winkelhaak langs de onderzijde van de deksel houden... ik zal vanavond een foto maken van de mijne... is egt niet normaal... Het zijn vaak opeenstapelingen van allerlei dinge, zoals,
-slechte membraam en pakkingen accel.pomp etc....
-krom getrokken carb.deksel, dus vacuumlek...
-slecht bewegende kleppen, chokeklep etc...
Al die punten heb ik in eerste instantie na gekeken (met die expert erbij, want die kan da heel goed) maar t blijft toch een oude... Denk dat het belangrijk is dat je uitzoekt wat dat er allemaal aan mankeerd...
je zou dan een revisie-setje kunnen proberen... maar daar hebben de kleppen en de deksel geen baat bij... wel de pakkingen, membraam enzo...
kun je gewoon bestellen bij W&N....
Ik heb dit niet gedaan om die gast die hem voor mij afstelde mij dit afgeraden had (denk aan kleppen en deksel), het zou dan weggegooit geld zijn...
er zijn dus wel wat mogelijkheden... alleen moet je van te voren wel even nakijken wat voor jou de beste is....
Grts
Gr. Randy
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016