Vrijdag is knutseldag

dus begonnen met het opruimen van de spullen die ik onder de auto vandaan heb gehaald.
Voorlopig gaan de spullen maar op zolder, een reserve set achteras kan geen kwaad. De tanks zijn eigenlijk nog bijzonder mooi op een lelijke deuk in 1 van de tanks. Dat is ook degene met een roestgaatje in de rand.
(niet voorbij de lasnaad).
Gelijk de bodem goed geinspecteerd rond de pennen waar de achteras vast wordt gezet en ook bij de opstaande binnendorpels.
Echt knalhard allemaal en dat is toch altijd prettig.
De benzineleidingen zijn beide slecht op het gedeelte waar ze de bocht maken om onder de tank door te gaan. Deze moeten op zeker vervangen
Ik heb nog een komplete set liggen van een vorige 323i die helemaal nog in de vorm is zoals hij onder de auto vandaan is gekomen.
Die gebruik ik als mal om de nieuwe leidingen na te buigen.
De uitlaat zit muurvast op die eene pijp en ik heb besloten de boel niet te slopen zo op de grond. Ik kan de aandrijfas naar achter toe verwijderen en regel die uitlaat wel als hij vervangen moet worden.
Helaas nog steeds geen ontluchtingslang voor de tank.....
Ook nog even een spuitbus verf gekocht om mijn toch iets aangevreten Bilsteins weer de juiste kleur te geven. Ik ga ze even licht stralen en dan weer netjes in kleur.
En zo blijf je lekker bezig.