323i 1980 Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- gerrit323
- E21 VIP

- Posts: 4603
- Joined: Wed Dec 22, 2004 8:44 pm
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
- Location: Belgium
- Contact:
Je houd er een stevig tempo in WM ... leuk ook die volvo upgrade .. de grote stoppers beginnen serieus hun intrede te doen wink:
Blijf maar foto's posten
Blijf maar foto's posten
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Vandaag bij de volvo dealer geweest en aangenaam verrast.
2 * revisieset girling
2 * bevestigingsset remblokken
Set originele remblokken (op aanraden van sportieve volvo rijders)
Iets meer als 53 euro.
En dan heb je na ff knutselen dit:

Helaas hadden ze geen ontluchtingsnippels liggen
Ik ga ze nu pas maken op de voorpoten.
2 * revisieset girling
2 * bevestigingsset remblokken
Set originele remblokken (op aanraden van sportieve volvo rijders)
Iets meer als 53 euro.
En dan heb je na ff knutselen dit:

Helaas hadden ze geen ontluchtingsnippels liggen
Ik ga ze nu pas maken op de voorpoten.
So many cars, so little time
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
haha, www.volvo200.net misschien?
Nou die nippels zijn ook los en prima in orde maar ik de rubberdoppies waren vergaan. Daar gaat het me eigenlijk om.
Volgende week gaan Arnold en ik de remleidingen op maat maken voor de dubbele aansluiting op de klauw.
Jij hebt toch willwoods.........
Nou die nippels zijn ook los en prima in orde maar ik de rubberdoppies waren vergaan. Daar gaat het me eigenlijk om.
Volgende week gaan Arnold en ik de remleidingen op maat maken voor de dubbele aansluiting op de klauw.
Jij hebt toch willwoods.........
So many cars, so little time
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
En wat is nu de tip?Wondermike wrote:Goed een tipje voor degene die ook denken aan deze remmen upgrade.
Het opruimen van de gaten in de klauwen is een crime.
En dan zeg ik het heeeeel netjes.
Het metaal is erg hard
Ik heb nu 1 gat klaar en ben bij de tweede op de helft.
Dremel is doorgefikt......
Koop geen dremel?
Of koop Willwoods
Of zit ik je nu gewoon te pesten?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers baurmaat.
Jij hebt straks als eerst een verbeterd remsysteem.
Ik heb vooral een mooie doos staan met nieuwe dingetjes..
Jij hebt straks als eerst een verbeterd remsysteem.
Ik heb vooral een mooie doos staan met nieuwe dingetjes..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.