Ich mache das gerne für dich
323i 1981 NL NG-61-ZX Baur
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- Wondermike
- E21 Master
- 323baur
- E21 VIP

Vandaag, net als een andere freak ergens in Noord Holland, de hele dag onder de auto gelegen.
Alles zit weer vast en waar nodig verbeterd.
De tanks in je eentje wisselen is echt een k klus, maar het is gelukt.
Uit eindelijk heb ik wel de vulbuis los gehaald en pas toen de tanks er weer goed onder zaten. weer vast gemaakt.
Volgende week ga ik als laatste de schakelpook mofjes vervangen en de flappies plakken. En dan...eh ja en dan
Ik ben vreselijk benieuwd naar het verschil in rijden met of zonder sper.
Alles zit weer vast en waar nodig verbeterd.
De tanks in je eentje wisselen is echt een k klus, maar het is gelukt.
Uit eindelijk heb ik wel de vulbuis los gehaald en pas toen de tanks er weer goed onder zaten. weer vast gemaakt.
Volgende week ga ik als laatste de schakelpook mofjes vervangen en de flappies plakken. En dan...eh ja en dan
Ik ben vreselijk benieuwd naar het verschil in rijden met of zonder sper.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- 323baur
- E21 VIP

Eigenlijk had ik nu eens een bud-dag.Wondermike wrote:Ja zit die campingknots nu al onder je auto?
En de flappies?
Foto's!!!
Daar zeur jij ook altijd zo om
Werkelijk niks ging zoals het gepland was.
Eerst even de grote oude moeder bekijken, want die lekt ergens olie. Het leek precies tussen blok en kop vandaan te komen, nee he toch niet.... Maar na goed zoeken blijkt een olie sensor incontinent te zijn. Lekken!! , niet normaal! Nergens te krijgen natuurlijk..
Verder met de e21:
De genotsknots ligt nog waar die lag, ergens waar de auto niet staat.
Ik moest vanmorgen alleen nog maar even met iemand de aandrijfassen natrekken (moet even met 2 mensen, 1 onder auto en 1 die de bak elke keer los zet). Nadat ik dat gedaan had, auto van de bokken af, benzine in de tanks en starten maar....not..
Nu is de accu leeg, dus eerst maar eens goed opladen en dan de hele riedel controles doen.
Toen was ik het zat, en was even klaar met alles wat BMW is.
Misschien heb ik volgende week wel weer zin.
Voor die flappies moet ik nog steeds de goede lijmkit kopen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
Nou zal ik jouw dag alsnog een stuk leuker maken dan de mijne....
Kom net in de garage om de fietsen van de jongens binnen te zetten.
Is mijn krik incontinent, auto is langszaam naar beneden gezakt met de motorkap open. Maar omdat er aan 1 kant nog een assteun onder zat is hij scheef komen te staan en is de motorkap tegen de muur komen te staan.
Lijkt alleen lak schade
Kom net in de garage om de fietsen van de jongens binnen te zetten.
Is mijn krik incontinent, auto is langszaam naar beneden gezakt met de motorkap open. Maar omdat er aan 1 kant nog een assteun onder zat is hij scheef komen te staan en is de motorkap tegen de muur komen te staan.
Lijkt alleen lak schade
So many cars, so little time
- 323baur
- E21 VIP

oooeeh, wat zal jij chinees gescholden hebben...
..dat lijkt wel een beetje op mijn motorkap dingetje halverwege 2009...
Ik hoop echt voor je dat het mee valt! En zoals altijd..fo..
..dat lijkt wel een beetje op mijn motorkap dingetje halverwege 2009...
Ik hoop echt voor je dat het mee valt! En zoals altijd..fo..
- 323baur
- E21 VIP

Heb jij nog geklust? Ik heb de halve nacht liggen piekeren waarom dat k&**&t ding nu op eens niet meer wil lopen.
Ik denk dat hij geen benzine krijgt omdat ik de tanks er onderuit heb gehad. Ik moet daar ergens iets niet goed hebben gedaan.
Kortom: weer op de oprij bruggen en weer er onder.. bah.
Ik denk dat hij geen benzine krijgt omdat ik de tanks er onderuit heb gehad. Ik moet daar ergens iets niet goed hebben gedaan.
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Ik heb nu geen tijd voor klussen323baur wrote:Heb jij nog geklust? Ik heb de halve nacht liggen piekeren waarom dat k&**&t ding nu op eens niet meer wil lopen.
Altijd minder prettig als e.e.a. niet meer wilt na een revisie. Rustig blijven en op je gemak uitzoeken.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.