Zo, hij geeft nog steeds wat vors aan, maar hopelijk begint het weer nu weet wat beter te worden. Sinds afgelopen maandag ben ik begonnen met afstuderen, dus is de vrije tijd drastisch afgenomen. Wel betekent dat ik nu elke dag van mijn BMW kan genieten omdat ik redelijk wat reizen moet (daags een uurtje rijden).
En tja dat moet met de BMW want na de aankoop van de Bi-Turbo zitten we financieel helemaal aan de grond en zijn we verder alles kwijt

. Gekheid natuurlijk, Bi-Turbo staat in winterslaap, LandRover heeft wat technische mankementen maar zelfs met 20 cm sneeuw op de weg brengt mijn 320 me waar ik wezen moet. Moest het weekend ervoor nog wat dingetjes opknappen, maar hij is als nooit tevoren.
Ben begonnen met afstellen van de motor, deze deed niet helemaal zijn best. Contactpunten geschuurd en afgesteld, ontsteking afgesteld, bougie's nagekeken, carb wat bijgedraaid en met dit koude weer stationair iets hoger gezet. Al met al loopt hij nu eigenlijk mooier als dat ie ooit gedaan heeft. Tussensprintjes doe ik echt weer met enorm veel plezier, vele auto's hebben het nakijken als het gas open gaat.
Ook moesten de ruitenwissers eraan geloven, want je kan met dit weer niet hebben dat die weigeren. Was even wat puzzelen en klussen, maar met het nieuwe relais (nog bedankt Leon!), afstelling en wat WD-40 om de boel gangbaar te houden loopt alles als voorheen.
Volgende stappen zijn (mocht ik weer wat tijd krijgen en het weer beter worden), LandRover klaar maken voor dagelijks gebruik (met name vanwege het dorstige karakter van de BMW), de Maser wakker maken en klaar maken voor het seizoen en dan de 320 een goede poetsbeurt geven en dan eindelijk die stoelbekleding eens afmaken

. Al met al weer plannen, ideeën en werk genoeg, van mij mag het mooie weer beginnen.
Gerwin