Re: Auto schokt bij continue snelheid. Wat kan het zijn?
Posted: Tue Aug 27, 2013 4:59 pm
De basis opening van de tweede trap is inderdaad af te stellen met het kleine boutje en met een schuifexcentriek ook de snelheid/mate van openen en sluiten t.o.v. de eerste trap maar normaal gesproken hoeft daar niets aan versteld te worden. Het stangetje wat via de vacuumdoos de tweede trap bedient hoeft normaal gesproken ook niet versteld te worden. (of er moet al iemand aan gedraaid hebben).
Dat zachtjes ploffen is op zich niet erg maar ligt vaak aan het versleten zijn van de inwendige delen van de ontsteking en het finetunen van de CO. De voorgeschreven CO waarde is leuk bij alles nieuw maar dat hebben we nu eenmaal niet met onze oude auto's.
Heb je bij de ontsteking alleen het dynamische tijdstip afgesteld of ook de contacthoek (het is toch met contactpunten bij die van jou?)
Dat zachtjes ploffen is op zich niet erg maar ligt vaak aan het versleten zijn van de inwendige delen van de ontsteking en het finetunen van de CO. De voorgeschreven CO waarde is leuk bij alles nieuw maar dat hebben we nu eenmaal niet met onze oude auto's.
Heb je bij de ontsteking alleen het dynamische tijdstip afgesteld of ook de contacthoek (het is toch met contactpunten bij die van jou?)