een rondrit met wat korte stops is voor mij prima .. hoe er dan moet gereden worden .. ik zit hier wat in 2 kampen .. ikzelf prefereer het sportievere rijden .. dat ik dan niet zoveel zie van de omgeving boeit mij eigenlijk niet zoveel .. als de baantjes maar leuk zijn. Als Thomas mee is kan ik eigenlijk redelijk vlot meefietsen alvorens er commentaar komt

De eifel is voor sarah uitgesloten .. dit is een beslissing die we beiden hebben genomen omdat ik dat weekend zie als een mooie mogelijkheid tot het betere en dus ook snellere stuurwerk .. sarah kan daar niet van genieten en als ik altijd moet slenteren ik ook niet. Het rijden in verschillende groepen zoals dit jaar lijkt ook mij de beste oplossing .. een iets kortere afstand en een extra drankstopje ergens is wel meegenomen

Alpen zie ik als een mega mogelijkheid om eens lekker los te gaan op een verantwoorde manier weliswaar, al blijf ik daar met het punt eigenlijk liever niet meer met de e21 om gekende redenen maar das een andere discutie. De groep waarmee je naar de alpen trekt moet in mijn ogen een groep zijn waar iedereen iedereen vertrouwd en ook de wagens moeten in orde zijn. Je geeft tenslotte een groter budget uit dus irritaties wil ik tijdens zo'n week niet hebben, hoe groot die groep dan mag zijn .. in mijn ogen max zoals de vorige jaren een auto of 6 .. alles wat er als extra bijkomt bemoeilijkt het vlotte rijden .. en in de alpen is het niet de bedoeling om in 2 groepen te rijden toch.
Ook voor de alpen zou ik gaan voor een max van 300km dag .. dan kan je ipv snel iets te halen in de supermarkt gewoon op een gezellig dorpsplein stoppen voor een snelle hap en een drankje.