323i van 1978
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
- 323baur
- E21 VIP

hmmm mag ik na 3 positieve reakties melden dat ik het niet zo fraai vind
(om het maar heeeeeel voorzichtig te zeggen..
)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Tja, ik vind het ook maar nix.
Plastic aan de voorkant is prima, maar dan wel graag Time-Period !
Een mooie BBS of Zender zijn zeker goed (ook als ie er zonder normale bumper wordt gemonteerd).
Dit is een beetje teveel van het goede. Is mijn mening.
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!
Groeten
Jeroen
Plastic aan de voorkant is prima, maar dan wel graag Time-Period !
Een mooie BBS of Zender zijn zeker goed (ook als ie er zonder normale bumper wordt gemonteerd).
Dit is een beetje teveel van het goede. Is mijn mening.
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!
Groeten
Jeroen
Blinker links und Gas geben !!!
E21 315 '82 (nog wel 1,5L) R.I.P.
E21 320 '82 (de 3,5L staat al in de startblokken)
E21 315 '83
E21 323iA '82
E21 323i '82 (oops.... al in kleine stukjes)
E21 315 '82 (nog wel 1,5L) R.I.P.
E21 320 '82 (de 3,5L staat al in de startblokken)
E21 315 '83
E21 323iA '82
E21 323i '82 (oops.... al in kleine stukjes)
Zo vandaag de keuring gehad en de auto is afgekeurd op een vijftal punten bij de rdw.
Er was een lekkage aan de stuurbekrachtiging, de remlicht schakelaar bleef plotseling hangen, bij de rechter achteras miste 1 bout, een brandstofretour leiding was slecht en de accu was niet goed bevestigd.
Vanmiddag heb ik de remlichtschakelaar iets opgedraaid en werkt nu weer prima.
Een nieuwe accu steun gemaakt en die staat nu muurvast.
Op de plek waar de bout miste kreeg ik niet zo'n zelfde bout erin en heb nu een bout met moer gebruikt alleen zit dat me toch niet helemaal lekker en denk dat ik morgen toch maar ff de as eronderuit haal om het iets naderder te bekijken.
Morgenochtend de stuurbekrachtigings lekkage en brandstofleiding in orde maken en met een beetje mazzel kan ik hem dan nog voor 12u naar de rdw brengen.
Dus al met al valt het allemaal erg mee.
Er was een lekkage aan de stuurbekrachtiging, de remlicht schakelaar bleef plotseling hangen, bij de rechter achteras miste 1 bout, een brandstofretour leiding was slecht en de accu was niet goed bevestigd.
Vanmiddag heb ik de remlichtschakelaar iets opgedraaid en werkt nu weer prima.
Een nieuwe accu steun gemaakt en die staat nu muurvast.
Op de plek waar de bout miste kreeg ik niet zo'n zelfde bout erin en heb nu een bout met moer gebruikt alleen zit dat me toch niet helemaal lekker en denk dat ik morgen toch maar ff de as eronderuit haal om het iets naderder te bekijken.
Morgenochtend de stuurbekrachtigings lekkage en brandstofleiding in orde maken en met een beetje mazzel kan ik hem dan nog voor 12u naar de rdw brengen.
Dus al met al valt het allemaal erg mee.