Bedankt mannen! Ik ben ook zeeeer blij met de staat van de auto.
Volgende stap is de onderkant met TIX inspuiten en de onderkant af karcheren.
Dan zou hij hopelijk weer bijna nieuw uitzien vanonderen. Maar ik vraag me af hoe ik de plaats van de stoppen terug in de goede kleur krijg.
Die heb ik bij aankoop gedemonteerd om de vliegroest te verwijderen ertussen. vervolgens met lasnadenkit terug gemonteerd zodat er geen vocht meer tussen kon kruipen.
En Het ophangpunt van het diff. is in het verleden ook al uitgescheurd geweest en voorzien van een versterkstuk. Dit was een gekend probleem bij de zwaardere motoren.
Ik heb ook gezien dat de voorpoten van dikkere lagers voorzien zijn tov 528i en de achterwiel armen extra verstevigingen hebben tov 528i. Daarom ga ik het 528i onderstel niet zetten en toch het originele poedercoaten en terugplaatsen.
De poedercoater zal pas tijd hiervoor hebben na 7januari.
De krukasdichting van de motor ga ik ook vervangen, daar lijkt hij alweer na 8j... Die van V-bak ook preventief vervangen.
Mss de kop eraf wegens klein tikje....
Ik heb ook een bericht gehad van de vorige eigenaar van de m535i. Die wou hem terug voor een goede prijs. Ik gevraagd wat hij zich voorstelde bij een goede prijs. Mijn aankoopprijs j geleden x3 zei hij, dus 3x7000. Ik lachend geantwoord dat je daar tegenwoordig een ´´sloper´´ voor koopt. Toen wast x4. Waarop ik hem zei dat hij nooit onder de 50000 wegging.

Toen was het gelukkig stil...