En door met de klussen!
Eerst heb ik weer wat naar de poedercoater gebracht en ook weer opgehaald. De tank en de subframes.
De tank had een kleine verrassing. Afgezien van het feit dat er geen spatje roest aanzat en de tank derhalve als nieuw is geworden, bleek bij het uitpakken dat een overenthousiaste medewerker van de sociale werkplaats de tankopening even had afgeplakt. Dat hij dat ook weer had moeten veranderen voor het coaten had niemand hem uitgelegd…
Die is dus nog een keer gedaan.
Daarna ook de brandstofopnemer opnieuw laten verzinken
En weer in elkaar gezet en gesoldeerd. Een nieuwe pakking is onderweg.
De slang die over de tank liep, affabriek, had ook een verrassing. De slang is uiteraard als een stok zo hard, maar liep als volgt over de tank.
Over de andere slang heen. Daardoor zit er een deuk in de slang. Lijkt niet erg
Tot dat we de slang een kwartslag draaien. Die zat voor 80% dicht!! Nu snap ik dat joelen van mijn nieuwe brandstofpomp wel. Die zoog zich bij tijd en wijle helemaal het leplazerus.
Nieuwe slangen erop en vastgezet zoals affabriek, met een stuk tape.
Dit keer op de juiste plek
Verbindingsbuisje er weer tussen:
