Bitte mit bilder

Zo'n trekhaak wil ik ook....oh nee net opgehaald. Bijna nieuw..Wondermike wrote:Heren, dank voor het meedenken![]()
Ik ga eerst mijn trekhaak monterenje weet wel zo'n mooie zeldzame afneembare.....
Gaat er gewoon ATF olie in? Ontluchten gaat verder automatisch, potje zit op het hoogste punt dus zal goed gaan hoop ik. Merkteken heb ik gevonden en de korte kruiskoppeling zit er nog op.
Morgen naar de dealert voor nieuwe O-ringen en nog wat klein grut voor de rest van mijn verbouwing.

Nee helaas niet, ook het afdekrubbertje niet.Wondermike wrote: Ite, had je de kabelboom er ook bij?

Ach ben je anders van mij gewend??Wondermike wrote:Om mijn eigen topic te vervuilen![]()
Ik heb er volgens mij wat extra spullen bij, morgen zal ik de doos te voorschijn halen en wat beelden maken.

Bij is het ook nog een naakte kontWondermike wrote:morgen eerst shoppen bij de dealert en dan de trekhaak. Achterkant is nu nog zonder uitlaten. Als ik dan tijd over heb draai ik de auto om en ga voor beginnen.
Eerst zo'n motor support ding halen om het subframe te kunnen wisselen.
Wordt echt nog wel een klusje maar het begint al lekker op te ruimen met spullen op mijn zolder.
Wondermike wrote:OK laatste vraag over de powersteering voor vandaag.
Wat doet het pijpje waar de 2 slangeklemmen omheen zitten?
Bij mij zat dit behoorlijk vol met dik vet........
Roept u maar.