Hele DIKKKE 323i 86-HP-XF
Hele DIKKKE 323i 86-HP-XF
Stond bij mijn garagist in Kortenhoef. Schijnt te resideren in het pittoreske Bussum.
Reseda grun metallic, Alpina velgen, Alpina stuur, sportstoelen (aftermarket ? Zijn wel ooit opnieuw gestoffeerd), hoofdsteunen achter, klapraampjes achter, witte knipperlichtglaasjes, schuifkanteldak, 5-bak.
Echt een heledikkesupermooie.
In het midden van het dash had ie nog 3 van die kleine ronde meterklokjes zitten.
Dit had ik zelf nog nooit gezien, maar zal wel speciaal 323i zijn ?
Ooit heb ik ook zo'n auto, in blauw.
Reseda grun metallic, Alpina velgen, Alpina stuur, sportstoelen (aftermarket ? Zijn wel ooit opnieuw gestoffeerd), hoofdsteunen achter, klapraampjes achter, witte knipperlichtglaasjes, schuifkanteldak, 5-bak.
Echt een heledikkesupermooie.
In het midden van het dash had ie nog 3 van die kleine ronde meterklokjes zitten.
Dit had ik zelf nog nooit gezien, maar zal wel speciaal 323i zijn ?
Ooit heb ik ook zo'n auto, in blauw.
Ik zal volgende keer als ik mijn garage ga bezoeken eerst een belletje geven of ie er weer staat en mijn fotocamera meenemen.
Heb 'm nu al 2 keer kort achter elkaar daar zien staan. Schijnt niks mis mee te zijn, maar de eigenaar laat af en toe wat upgrade's doen. Laatst blijkbaar een paar nieuwe remklauwen uit de VS.
Verder loopt ie ook als een zonnetje en staat ie binnen. Werkelijk geen spatje roest.
Zo mooi.....(kwijl,kwijl,kwijl)
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
wat betreft die 3 ronde meters, Dit is een "upgrade" die niet speciaal 323i is maar meer van de alpinakant. Deze staan met een frame op het dashboard naast de standaard klokkenwinkel.
Een mooie E21 is altijd leuk om te zien.
Een mooie E21 is altijd leuk om te zien.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.