Jammer joh of toch niet?

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Locked
Wondermike
E21 Master
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)

Jammer joh of toch niet?

Post by Wondermike »

Vandaag is de 02 meeting in lelystad, we hadden daar ook kunnen zijn als het bestuur aldaar niet had besloten alleen nog maar 02's toe te laten.
Ik vraag me af hoeveel van de leden hier nou echt achter stonden.
Er van uitgaande dat er zeker 50 E21's niet komen a 25 euro :!: inschrijven missen ze al 1250 euro alleen al aan inschrijfgeld.

Omdat ik met mijn buurman al een paar jaar gezellig samen naar Lelystad gingen is dat gezamelijke uitje dus gelijk verpest.
Ondanks de vraag van mijn buurman om in 1 van zijn 02's mee te gaan heb ik gewoon uit protest nee gezegd.
Op zich jammer want het was "ons" jaarlijkse uitje.

Gelukkig hebben we nu een alternatief, een heel goed alternatief!
Ik kijk nu al weer uit naar de Sharknose Meeting 2011 en zal er alles aan doen mijn buurman over te halen daar volgend jaar samen heen te rijden :wink:
gewoon leuk samen met een 02 en een E21 :driving

So many cars, so little time
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Re: Jammer joh of toch niet?

Post by Jeroen »

Ik vind het eerlijk gezegd niet gepast om hier weer een hele discussie te starten versus 02 club. Zij back to basics en de dag die zij blijkbaar perfect vinden, en ik vind niet dat wij een alternatief hebben gevonden, maar er zelfs beter van zijn geworden en een evenement hebben staan wat meer aansluit bij onze behoeften. Die aansluiting moeten we ook houden, vandaar ook het suggesties topic tav de Sharknose Meeting. Ieder zijn eigen insteek, prima. Wat overigens wel inhoudt dat er van mij volgend jaar best meer 02's bij mogen zijn bij de Sharknose Meeting... die horen gewoon in het Sharknose tijdperk en passen ook prima in de goede sfeer van oldtimer en youngtimer liefhebbers die kenmerkend was voor de Sharknose Meet. Liefhebbers onder elkaar, het is tenslotte niet zo dat er maar 1 goed type BMW is! Nogmaals, case closed.
Regards/groeten, Jeroen
Locked