Hallo BMW-Freunden!
Via deze weg wil aan jullie vragen of er iemand handig( of iemand weet die dit kan) is met het vervangen van een hemel met schuifdak bij een E30 (Alpina B6 2,8) van 1984?
Is dan wel niet voor een E21, maar wellicht dat iemand dit ook bij een E30 kan??
Hemel die er nu in zit is creme-kleurig, maar is na 25 jaar vies en smoezelig geworden.
Moet nu een zwarte M-Tech hemel in komen.
Auto staat nog op Duits kenteken en is technisch ook nog niet helemaal in orde.
Moet dus op lokatie (in Hellevoetsluis-bij Rotterdam) gebeuren. Auto staat binnen in de showroom bij een garage-bedrijf, dus zijn we niet weersafhankelijk.
Wie o wie weet hier iemand voor bij mij in de buurt??
Ik wacht graag jullie reacties af!
Bij voorbaat dank!
Fred
Hemelbekleding vervangen
-
- Newbee
- 323baur
- E21 VIP
Re: Hemelbekleding vervangen
Hoi Fred,
Ik heb dat klusje net geklaard bij een e30 touring (lijkt me veel makkelijker - door de achterdeur) en ik begin er echt NOOIT meer aan.
Wat een gruwelijk k. werk is dat zeg.
De hemel zit op vele logische plekken vast (zonnekleppen en handvaten) maar ook enkele onlogische.
Wat voor al erg lastig is: het loshalen van de gelijmde hemel rondom het schuifkantel dak.
DAar moet je je echt eerst inlezen. Het kanteldak zal er echt uit moeten anders krijg je het niet voor elkaar.
Kijk maar eens op de diverse e30sites..
Sorry...
Ik heb dat klusje net geklaard bij een e30 touring (lijkt me veel makkelijker - door de achterdeur) en ik begin er echt NOOIT meer aan.
Wat een gruwelijk k. werk is dat zeg.
De hemel zit op vele logische plekken vast (zonnekleppen en handvaten) maar ook enkele onlogische.
Wat voor al erg lastig is: het loshalen van de gelijmde hemel rondom het schuifkantel dak.
DAar moet je je echt eerst inlezen. Het kanteldak zal er echt uit moeten anders krijg je het niet voor elkaar.
Kijk maar eens op de diverse e30sites..
Sorry...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.