Draadboom los van contactslot

Voor alle vragen, reparatieverslagen en upgrades
Post Reply
waut-r
Newbee

Draadboom los van contactslot

Post by waut-r »

Hallo,

Aangezien mijn contactslot geen goed contact meer maakte met de draadboom heb ik het kleine schroefje in mijn contactslot losgedraaid.
Daardoor kwam de draadboom los van het contactslot, maar daarbij kwamen ook een aantal losse onderdelen (4 veertjes en twee kleine metalen onderdeeltjes) uit het contactslot vallen. Weet iemand of ik dit gewoon weer opnieuw kan vastzetten? Zo ja moet hiervoor het contactslot losgemaakt worden? Zo ja hoe kan ik de breekbouten loskrijgen die de stuurstang en daarmee het contactslot op zijn plek houden? Toevallig iemand die een reparatieschema heeft van het contactslot en van de stuurstang?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties

Wondermike
E21 Master
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)

Re: Draadboom los van contactslot

Post by Wondermike »

Als die losse delen eruit vallen is het achterste deel om zeep.

Dit is het elektronische deel met de draadboom eraan vast en omdat je al problemen had zou ik maar zoeken naar een verse.
Ergens heb ik wel eens een foto van dat achterdeel geplaatst, ff zoek functie gebruiken.

P.s. ik heb nog wel wat contactsloten/kabelbomen liggen
So many cars, so little time
ac/dennis
E21 VIP
E21 VIP

Re: Draadboom los van contactslot

Post by ac/dennis »

Is mij ook eens overkomen, ik heb toen maar een nieuwe bij de dealer gehaald, rip uit mn lijf!
Kan niet in je portomonee kijken, maar anders zou ik op Wondermike s aanbod ingaan,
Post Reply