Recordpoging BMW 02 club
Recordpoging BMW 02 club
misschien dat er hier nog mensen eigenaren kennen van de BMW 02:
BMW 02 club probeert het wereldrecord “Langste Parade van BMW 02 en Neue klasse” te breken.
Beste 02 vrienden
Zoals al enige tijd bekend gaat de 02 club om zijn jubileum luister bij te zetten op 2de Paasdag proberen het wereld record te breken voor de langste stoet 02’s en Neue klasse.
De organisatoren van deze dag hebben voor alle leden van de club een fantastische dag georganiseerd.
Wij zullen vanaf 10:00h verwacht worden bij de BMW garage Bert Story in Waardenburg.
Hier zult u ontvangen worden met het gebruikelijke kopje koffie met cake. Natuurlijk zal er een clubwinkel zijn waar u souvenirs van deze dag kunt kopen en kunnen de kinderen zich op het springkussen uitleven.
Nadat u bij de inschrijftafel uw kentekennummer overlegd hebt zult u een schildje + Routeboek + lunchpakket krijgen. Vanaf 11:15h, na een toespraak van de evenementencommissie, zult u met uw auto door de BMW garage rijden en op de foto gaan met een speciaal voor deze dag geprepareerde boog. Deze foto zal u later toegestuurd worden. Na de foto zullen de auto’s zich zo opstellen dat ze allemaal tegelijkertijd (na elkaar) de snelweg kunnen opdraaien.
Om 12:30 is het dan zover, iedereen zal afgevlagd worden richting de A2 om de 5 km tot afslag Hedel in formatie te rijden.
Hierna is het een toertocht door het mooie Brabant. Onderweg kan nog gestopt worden om de door de 02 club uitgedeelde lunchpakketten op te peuzelen.
Als u denkt dat deze dag al niet mooier meer kan komt u bedrogen uit, ons einddoel is Kasteel Aldendriel in Mill.
Bij aankomst zult u gedirigeerd worden naar het park naast het kasteel, hier gaan we, afhankelijk van het aantal auto’s, een jubileumtekst maken met auto’s. Een vliegtuig zal om 17:00h overvliegen om daar een luchtfoto van te maken, en alsof dat nog niet genoeg is zal er een parachutist uit springen met een 02-vlag op zijn rug die midden in het park zal landen.
Dit wordt natuurlijk een tranentrekker van jewelste, als onze parachutist geland is zullen we in kasteel Aldendriel er een drankje van de club op nemen.
Aansluitend zal vanaf 18:00h het buffet opengaan waar er een heerlijk maal opgeschept kan worden.
De enige kosten die in rekening gebracht zullen worden zijn die van het avondeten. €10 pp volwassenen en €5,-- per kind t/m 12 jaar.
Na het avondeten kan er nog nageborreld worden, de avond sluit om 0:00h
Dus de planning van de dag
10:00h Ontvangst Bert Story Waardenburg
12:30h Start recordpoging
16:00h Aankomst Kasteel Aldendriel in Mill en start opstelling voor luchtfoto
17:00h Parachutist met 02 vlag op rug springt uit vliegtuig
18:00h Start Uitgebreid buffet
19:00h Start feest/ borrel/ kletsavond
0:00h Huiswaarts
Dus 02 vrienden, het is niet de vraag of u komt, maar met hoeveel u komt. Zorg dat uw hele 02/ Neue klasse park aanwezig is om met een zo groot mogelijke aantal auto’s de 02 club het Guinness boek of records in te rijden.
Met vriendelijke groet,
Uw Evenementencommissie
BMW 02 club probeert het wereldrecord “Langste Parade van BMW 02 en Neue klasse” te breken.
Beste 02 vrienden
Zoals al enige tijd bekend gaat de 02 club om zijn jubileum luister bij te zetten op 2de Paasdag proberen het wereld record te breken voor de langste stoet 02’s en Neue klasse.
De organisatoren van deze dag hebben voor alle leden van de club een fantastische dag georganiseerd.
Wij zullen vanaf 10:00h verwacht worden bij de BMW garage Bert Story in Waardenburg.
Hier zult u ontvangen worden met het gebruikelijke kopje koffie met cake. Natuurlijk zal er een clubwinkel zijn waar u souvenirs van deze dag kunt kopen en kunnen de kinderen zich op het springkussen uitleven.
Nadat u bij de inschrijftafel uw kentekennummer overlegd hebt zult u een schildje + Routeboek + lunchpakket krijgen. Vanaf 11:15h, na een toespraak van de evenementencommissie, zult u met uw auto door de BMW garage rijden en op de foto gaan met een speciaal voor deze dag geprepareerde boog. Deze foto zal u later toegestuurd worden. Na de foto zullen de auto’s zich zo opstellen dat ze allemaal tegelijkertijd (na elkaar) de snelweg kunnen opdraaien.
Om 12:30 is het dan zover, iedereen zal afgevlagd worden richting de A2 om de 5 km tot afslag Hedel in formatie te rijden.
Hierna is het een toertocht door het mooie Brabant. Onderweg kan nog gestopt worden om de door de 02 club uitgedeelde lunchpakketten op te peuzelen.
Als u denkt dat deze dag al niet mooier meer kan komt u bedrogen uit, ons einddoel is Kasteel Aldendriel in Mill.
Bij aankomst zult u gedirigeerd worden naar het park naast het kasteel, hier gaan we, afhankelijk van het aantal auto’s, een jubileumtekst maken met auto’s. Een vliegtuig zal om 17:00h overvliegen om daar een luchtfoto van te maken, en alsof dat nog niet genoeg is zal er een parachutist uit springen met een 02-vlag op zijn rug die midden in het park zal landen.
Dit wordt natuurlijk een tranentrekker van jewelste, als onze parachutist geland is zullen we in kasteel Aldendriel er een drankje van de club op nemen.
Aansluitend zal vanaf 18:00h het buffet opengaan waar er een heerlijk maal opgeschept kan worden.
De enige kosten die in rekening gebracht zullen worden zijn die van het avondeten. €10 pp volwassenen en €5,-- per kind t/m 12 jaar.
Na het avondeten kan er nog nageborreld worden, de avond sluit om 0:00h
Dus de planning van de dag
10:00h Ontvangst Bert Story Waardenburg
12:30h Start recordpoging
16:00h Aankomst Kasteel Aldendriel in Mill en start opstelling voor luchtfoto
17:00h Parachutist met 02 vlag op rug springt uit vliegtuig
18:00h Start Uitgebreid buffet
19:00h Start feest/ borrel/ kletsavond
0:00h Huiswaarts
Dus 02 vrienden, het is niet de vraag of u komt, maar met hoeveel u komt. Zorg dat uw hele 02/ Neue klasse park aanwezig is om met een zo groot mogelijke aantal auto’s de 02 club het Guinness boek of records in te rijden.
Met vriendelijke groet,
Uw Evenementencommissie
- Wondermike
- E21 VIP

- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- 323baur
- E21 VIP

Re: Recordpoging BMW 02 club
Watch the SM11..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik snap wat je bedoelt Wondermike, maar laten we de gemoederen in toom houden!
Kun je wel even je buurman vragen, die had toch een 02?
groeten loentje
Kun je wel even je buurman vragen, die had toch een 02?
groeten loentje
- Wondermike
- E21 VIP

Buurman wilde alleen gaan als ik meeging
Nou zou het dus zo kunnen zijn dat ik per 02 (of zelfs in een leen 02) aanwezig ben die dag.
Lijkt me wel leuk hoor
Nou zou het dus zo kunnen zijn dat ik per 02 (of zelfs in een leen 02) aanwezig ben die dag.
Lijkt me wel leuk hoor
So many cars, so little time
ik heb geen 02... maar mill is 5km van me vandaan... dus dat is de moeite waard...
Gr. Randy
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
- Wondermike
- E21 VIP

Yep het wordt een blauwe 1600
Buurman in zijn 2002 Baur
Buurman in zijn 2002 Baur
Was je erbij Mike?
groeten loentje
groeten loentje
- Wondermike
- E21 VIP

Duhhh tuurlijk was ik erbij. Ik heb je nog aangesproken maar had al het idee dat je me niet herkende.
Zelfs nog met de directeur van bmw NL gesproken die me complimenteerde met "mijn" originele 02.
Fantastische dag maar wel veel wachten....
Later meer.
Zelfs nog met de directeur van bmw NL gesproken die me complimenteerde met "mijn" originele 02.
Fantastische dag maar wel veel wachten....
Later meer.
oeps,
idd, ik herkende je dan niet....
Ik heb ook wel veel mensen gesproken deze dag moet ik zeggen. Tja dat wachten was het lastige idd, maar moeilijk te organiseren anders.
groeten loentje
idd, ik herkende je dan niet....
groeten loentje
- Wondermike
- E21 VIP

Voor de goede kijker, ik ben op TV
Check de blauwe 1602 na 36 seconden
http://www.kkn.nl/archief-viewer.php?film=1720
Check de blauwe 1602 na 36 seconden
http://www.kkn.nl/archief-viewer.php?film=1720
Leuk om zoiets te zien.
En stel je dan eens voor om zoveel E21's te zien
En stel je dan eens voor om zoveel E21's te zien

Even een screenshot gemaakt van dat filmpje. Dit moet jij dan zijn WM 

- Wondermike
- E21 VIP

- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Rijdt zo'n 02 nu echt zoveel anders dan een E21?
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.