Hallo allemaal,
ik had afgelopen week de injectoren eruit gehaald om ze wat schoon te maken. Nu was er een rubber van de injectoren blijven zitten in het spruitstuk.
Het rubber dat vast zit is die van cilinder 4. Degene waar je het moeilijkst bij kan.
Ik dacht dat dit geen probleem zou opleveren, maarja wel dus...
Ik had allereerst geprobeerd de injector erin te duwen met als gevolg dat het rubber helemaal verkeerd schoot. Vervolgens het idee om het spruitstuk los te halen en dan het rubber eruit te halen. Toen kwam ik tot de ontdekking dat het inlaatspruitstuk ook gekoeld wordt aangezien er koelvloeistof langs het blok liep.
Dus mijn eerste vraag is of iemand een handige manier weet om het rubber eruit te halen? En als extratje zou ik wel willen weten of het inlaatspruitstuk inderdaad gekoeld wordt.
Ik hoop dat er iemand een goede tip heeft!
Groeten,
Robin
Injector Rubber
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Re: Injector Rubber
Kun je niet gewoon een haakje op maat maken van bijv een paperclip en 'm er zo uit hengelen?
Erin terugdrukken is vragen om lekkage en kan zomaar resulteren in brand, altijd nieuwe rubbertjes gebruiken. Gaat stroef maar met wat vet lukt 't best.
Erin terugdrukken is vragen om lekkage en kan zomaar resulteren in brand, altijd nieuwe rubbertjes gebruiken. Gaat stroef maar met wat vet lukt 't best.
Regards/groeten, Jeroen
Re: Injector Rubber
Ik heb hem er vandaag eindelijk uitgekregen! Had het inderdaad eerst geprobeerd met een ijzerdraadje maar dat wou niet echt helaas.
Toen een boutje gepakt en daarme heb ik het rubber eruit gekregen dus mijn dag is weer goed!
Toen een boutje gepakt en daarme heb ik het rubber eruit gekregen dus mijn dag is weer goed!