Even een vraag: hoeveel ruimte hebben jullie gem. tussen de koelfan en de radiator (type 2)?
Bij mij is dit heel erg krap namelijk en zie dus ook wel flinke sporen op de radiator van de koelfan. Ik heb hier maar 1,5cm ruimte.
Voor de motorswap had ik helemaal geen probleem daarmee. Ik heb de afstand toen niet gemeten, maar had totaal geen sporen op de radiator. Heb al naar de ophanging van de motor,
versnellingsbak en cardanas gekeken. Maar kan niet echt zeggen dat deze nou veel ruimer (verder naar voren) zijn gemonteerd, als hierin al te sjoemelen valt...
Zit het misschien in de waterpomppoelie? dat deze te ver naar voren zit, al kan ik de fan ook niet veel meer dan 5mm dichter tegen het blok aan monteren ivm de afstand tot de krukaspoelie.
Hoor graag wat van jullie... In het ergste geval wordt t een elec. fan. Alleen dan kan ik mijn nieuwe viscokoppeling met koelfan weggooien en die zijn niet al te goedkoop
Vervolgens moet ik dan een elec. fan erop monteren en aan zien te sluiten... Nu moet ik alleen voor de mooiigheid een nieuwe radiator zien te vinden...