E30 koplampen op E21

Voor alle vragen, reparatieverslagen en upgrades
Post Reply
Majestic
Newbee

E30 koplampen op E21

Post by Majestic »

Beste e21 liefhebbers,

Zoals jullie zien ben ik nieuw en heb ik al wat vragen gepost. Ik hoop dat deze forum voor mij werkt.

In BMW scene live blad heb ik vaak e21 gezien met smoked koplampen van Hella. Nu heb ik wat afgezocht en ze zijn te vinden in Nederland.
Klopt het dat de E30 koplampen passen op een e21? Zo ja, hoe werkt het. Ik zie vaak staan dat er enige aanpassingen nodig zijn. Ik ben zelf niet technisch.
Als hier iemand ervaringen mee heeft verneem ik dat graag. Ik hoop dat het een simpel oplossing voor is. Mocht iemand hier deze koplampen hebben en willen verkopen dan hoor ik dat ook graag. Tevens op zoek naar witte knipperlichten en reflectorplaat achter met BMW of 3.23 tekst.

Met vriendelijk groet. :bmlogo2 :bmlogo2

uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Re: E30 koplampen op E21

Post by uwbuurman »

Even zoeken op deze site, er is meer over geschreven. 323i is onder punt ertussen. Witte knipperlichten, genoeg over geschreven op het marktplaatsdeel, vrij recent. Voor verder vragen naar onderdelen moet je op het marktplaats deel zijn.

Voor alles gaat dat het voor iedereen leuk is als je je even voorsteld, mt veel foto's van je auto. Of je maakt een draadje aan over je auto in het 6 cillinder deel.

oh ja: welkom!
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
2016 BMW 420dA Gran Coupé
Majestic
Newbee

Re: E30 koplampen op E21

Post by Majestic »

Je hebt helemaal gelijk. Even voorstellen.

Ik kom uit Rotterdam/Schiedam en bezit al 12 jaar E21 3.23's. Verschillende gehad. Mijn laatste versie stamt uit 1981 en heb er veel problemen mee gehad in die zin dat ik wat pech heb gehad. Mijn E21 heeft nl een brand in een garage meegemaakt. Nu is het al 7 jaar geleden dat ik voor het laatst erin gereden heb en ben nu van plan er alles voor in te zetten om dit jaar te kunnen rijden.

Ik moet wat gewend raken aan de site om vragen te kunnen vinden erover.

Ik zal gauw wat foto's posten maar tot op heden heb ik alleen telefoon foto's er van. En dan komt hij niet echt tot zijn recht. Ik zal een log maken waar ik stap voor stap met foto's mijn project zal laten zien aan jullie.
Post Reply