Huidige markt

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
Manitoba
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot

Huidige markt

Post by Manitoba »

Kenners van de E21, wat is volgens jullie in de huidige markt de waarde van een in erg mooie staat verkerende 320/6 uit '80. Arktis-zilver, schuif-kanteldak, handgeschakelde 4-bak, getint glas, stuurbekrachtiging. Blauwe bekleding interieur netjes, carrosserie en bodem roestvrij. Niet gerestaureerd, niet gelast, op (imitatie-BMW-)Alpinaatjes. Ruim 125k op de klok.

Ik weet dat het voor een groot deel is "wat de gek er voor geeft", en er hoeft er maar 1 te zijn die er de hoofdprijs voor wil betalen. Maar alles heeft, zeker bij kenners, een reëele waarde lijkt me. Daarom de vraag: wat denken jullie?

Thanks alvast!

Greetz,
Walter.

BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Re: Huidige markt

Post by 323baur »

Tja, leuke vraag. Ik denk dat een erg nette zich tussen de 4000 en de 6/7000 (max!) bevind op dit moment.
Maar: alles wat mooi leuk en relatief duur lijkt blijft lang staan. Echte bagger daarentegen wil nog wel van eigenaar wisselen.
Zelf heb ik een smetteloos mooie 728i staan, komt niemand om.
Een inruiler op LPG voor 1000,- (wat kan je daar nog van verwachten..) werd binnen 1 uur verkocht.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Manitoba
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot

Re: Huidige markt

Post by Manitoba »

Da's mijn eigen gevoel ook een beetje. Toch kom je er op het net best regelmatig tegen met vraagprijzen van (ver) over de €10k. Dan is het meestal wel een plaatje van een auto, maar of dat ook een reëel te betalen bedrag is daarvoor vraag ik me dus af. Maar ja, ook daarvoor geldt: je hoeft er maar 1 te vinden die het ervoor wil betalen...

Vroeg, en vraag, het me gewoon af.

Greetz,
Walter.

BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016
Post Reply