Goedeavond,
ik heb even een vraag.. ik ben bezig met een restauratie project van de bmw e21 alleen is een onderdeel erg lastig voor mij dat goed te krijgen namelijk de onderkant.. aangezien hij eigenlijk voor het mooie helemaal kaal geschuurd zou moeten worden en opnieuw gecoat... nou heb ik verschillende foto´s gezien op het forum van de kantelbokken... nou is mijn vraag of er iemand misschien zo´n bok toevallig even kan missen of hoe ik anders aan die bok kan komen... de meeste hebben hem volgens mij zelf gemaakt of dat jullie misschien maten hebben dat ik hem ook na kan maken??? het zou voor mij een hele uitkomst zijn als de auto voor een poos op de zijkant kan staan in een veilige positie, of als er dingen zijn waar rekening mee gehouden moet worden of iets... het is voor mij de eerste keer dat ik zoiets ga doen dus vandaar de vragen eigenlijk
mvg Daniel88
kantel brug
Re: kantel brug
Hoi,
ik heb er nog eentje, staat momenteel in belgie maar wordt volgens mij niet gebruikt.
groeten loentje
ik heb er nog eentje, staat momenteel in belgie maar wordt volgens mij niet gebruikt.
groeten loentje
- pattam2009
- E21 VIP

- My E21(s): '81 323i 2.7i Schwarz
Over niet al te lang meer is ook mijn bokje beschikbaar voor een volgende liefhebber.
Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
@pattam2009
bedankt voor je reactie, heb giesteren een pm gestuurd naar Loentje maar nog geen reactie gehad, het is de bedoeling dat er zaterdag iemand naar de auto komt kijken om te stralen en in de expoly preimer te zetten... ik weet nog niet of het echt door zal gaan, aangezien de kosten die hij vraag niet geheel boven mijn buget zijn maar ook niet te laag zogezegd haha dus na zaterdag kan ik echt pas zeggen of ik er een nodig heb of niet.. ik verwacht het wel aangezien ik ook een hoop mogelijk zelf kan... dat het dan wat langer duurt heb ik mee gerekend en is dus geen probleem. maar hier kom ik in elk geval zaterdag op terug! mocht je je kantel brug niet nodig hebben en ik zou hem mogen lenen zou dat uiteraard erg prettig zijn!!! uiteraard spreken we elkaar daar dan over... nogmaals bedankt voor je reactie!
groeten Daniel88
bedankt voor je reactie, heb giesteren een pm gestuurd naar Loentje maar nog geen reactie gehad, het is de bedoeling dat er zaterdag iemand naar de auto komt kijken om te stralen en in de expoly preimer te zetten... ik weet nog niet of het echt door zal gaan, aangezien de kosten die hij vraag niet geheel boven mijn buget zijn maar ook niet te laag zogezegd haha dus na zaterdag kan ik echt pas zeggen of ik er een nodig heb of niet.. ik verwacht het wel aangezien ik ook een hoop mogelijk zelf kan... dat het dan wat langer duurt heb ik mee gerekend en is dus geen probleem. maar hier kom ik in elk geval zaterdag op terug! mocht je je kantel brug niet nodig hebben en ik zou hem mogen lenen zou dat uiteraard erg prettig zijn!!! uiteraard spreken we elkaar daar dan over... nogmaals bedankt voor je reactie!
groeten Daniel88