M10 startmotor / ontsteking aansluiten? met foto`s
Posted: Sat Oct 27, 2012 2:46 pm
ik weet even niet meer hoe alles zat en moet bij de M10 startmotor.
Wat ik nog wel denk te weten is een rechtstreekse + van accu naar bovenste aansluitingsbout van het startrelais(daarbij ook de rode draad uit draadboom)
Maar de zwart/gele draad moet die op de bovenste of onderste (schuifcontact) aangesloten worden?
Dan nog een vraag voor de elektra kenner(daarin ben ik niet thuis), we hebben de originele 315 (elektrische)ontsteking+verdeler) verwijderd en op het 2002 blok wat erin zit een Tii ontsteking geplaatst. Nu heeft de 2002Tii een condensator aan de zijkant, waar moet deze op aangesloten worden? Kan dit gewoon aan die dikke groene(denk het eigelijk niet) welke bij de elektrische onsteking hoorde?
(we hebben de unit ook weg gehaald en de bedrading afgesloten.)
Deze wissel is nodig omdat de Schrick nokkenas de ontsteking de andere kant op laat draaien ,dus moeten we wel de 2002Tii onsteking gebruiken.
Wie o wie kan ons helpen.



Wat ik nog wel denk te weten is een rechtstreekse + van accu naar bovenste aansluitingsbout van het startrelais(daarbij ook de rode draad uit draadboom)
Maar de zwart/gele draad moet die op de bovenste of onderste (schuifcontact) aangesloten worden?
Dan nog een vraag voor de elektra kenner(daarin ben ik niet thuis), we hebben de originele 315 (elektrische)ontsteking+verdeler) verwijderd en op het 2002 blok wat erin zit een Tii ontsteking geplaatst. Nu heeft de 2002Tii een condensator aan de zijkant, waar moet deze op aangesloten worden? Kan dit gewoon aan die dikke groene(denk het eigelijk niet) welke bij de elektrische onsteking hoorde?
(we hebben de unit ook weg gehaald en de bedrading afgesloten.)
Deze wissel is nodig omdat de Schrick nokkenas de ontsteking de andere kant op laat draaien ,dus moeten we wel de 2002Tii onsteking gebruiken.
Wie o wie kan ons helpen.



en hij draait rond.