Nu op de tv, een gezin met een BMW CS en bijpassende caravan in Italie in de omgeving waar ik al vanaf mijn derde levensjaar kwam
Echt leuk, dat wil ik ook!
Dat klopt maar er blijven er minimaal nog 2 over hoor. Eerst even kijken wat er definitief wordt besloten door de pratende pakken.
Maar later als ik groot ben ga ik met mijn e21 op vakantie, dat bedoelde ik te zeggen.
Zeker een mooie E9 en een goeie caravan (voor zover die bestaan ) er achter. Heb er zojuist speciaal de aflevering van Campinglife op RTL XL voor teruggekeken. Het zit vlak na de break.
Greetz,
Walter.
BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016
Kan me voorstellen dat de ruimte achterin een E21 wat krap begint te worden voor de kids van Michel, maar als je iets jongere kids hebt lijkt 't me prima te doen om met een E21 met sleurhut op pad te gaan. Zelf hou ik het wel bij een sporttas in de kofferbak en gaan met die banaan. Wat kan er nou gebeuren
Dat is dan het eerste positieve aan dat programma wat ik vooralsnog heb gezien. Ik vind die beide presentatoren echt mega irritant. Hij omdat hij overdreven doet, zij omdat ze gewoon een selchte presentatrice is. Het is me ook niet altijd duidelijk of zij zicht richten op kinderen of het volwassen publiek waar het programma eigenlijk voor bedoeld is.
"Zij" doet ook niet meer mee; René Pluijm is er voor in de plaats gekomen waardoor het thema "koken" op vakantie nieuw is in het programma. Sander Janson presenteert het programma nog wel
Greetz,
Walter.
BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016