Eeh shame on me! Het was al laat en ik heb echt getwijfeld of ik je even zou bellen. Ik wist niet dat het ZO dicht was..
Punt was dat ik de hele dag al aan het rijden was. Einde dag 650km in een Transitbus gezeten..
Ik was dan ook, laten we zeggen gaar en niet gezellig meer.
De volgende keer maak ik het goed!
Mijn gsm: nulzes 50803961
En dan de BMW.
Ik heb hem voor heel weinig gekocht zullen we maar zeggen, want het is ook helemaal niks.
Deze is dood kwa carrosserie, of iemand moet echt tijd over hebben (wat dat betreft had ik beter wel even bij je langs kunnen gaan vriend koos).
Laten we met het positieve beginnen:
Heel net interieur, leuke 13"wielen met 4 splinternieuwe banden (totaal 5 velgjes!), BBS voorspoiler, achterspoiler, vage radio uit Noord korea, en een 5 bak, mooie bumpers ook.
De rest, oordeel zelf.

(die gaan in de Transit, verfijning 0.0, herrie overstemmende kwaliteiten: 100)

Zou de stand kloppen..ik denk het niet

Een heuse 5 bak, met electrische raampjes. Beide nog niet kunnen testen want de auto staat nog niet op mijn naam en de accu is zo dood als Hugo Chavez.

Dit gaat wel wat opleveren denk ik. Echt heel netjes.

Apk afkeur?

ff lassuh

Spoilerssss

Halfslachtige poging...om iets te redden wat 10 jaar geleden al kansloos was.
En dan nu, wat ga ik er mee doen..
Je mag een bod doen op het geheel, maar ook op onderdelen.
Hoewel ze natuurlijk mega goedkoop gaat rijden op LPG ga ik deze niet meer redden.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.