Hoi allen, bij deze zal ik me even voorstellen op dit forum. Ik ben Dennis, heb een jadegrune bmw 316 uit 1976, heb er de ballen verstand van en hoopte hier zo nu en dan advies te kunnen vragen en eventueel aan onderdelen te kunnen komen mocht ik deze nodig hebben! Hieronder mijn auto! Groetjes!
Welkom hier Dennis, en ik ben het helemaal met de vorige spreker eens haha! Dat schreeuwt om een uitgebreide fotoserie hoor, en nog iets, zie mijn onderschrift, op 8 juni mogen jij en je auto niet ontbreken op HET feest voor oldtimer en youngtimer BMW's!
Heel veel plezier hier, en met je auto. Ondertussen verkas ik wel even dit topic naar het 4 cilinder register...
Oei wat een ernstig lief en leuk autootje. ZEker naar de SM komen!
Daar ga je veel bekijks mee krijgen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Op de foto's ziet ie er wel iets beter uit;) ik zal binnenkort is foto's maken. Die dan gewoon in dit topic zetten? Ik moet zeggen dat ik deze kleur nog nooit eerder gezien heb... iemand anders wel?