Vraag; een monteur zei tegen mij dat de druk in mijn automaat bak te hoog is en dat hij op springen stond. Ik knikte wel ja maar had geen idee wat ie bedoelde.
Kan iemand mij dit in peppie en kokkie taal uit leggen en wat ik daar tegen kan doen. Ik heb nog nooit iets gedaan aan die automaat bak.
Ik hoor het graag en alvast bedankt,
Groets Stefan
Wat te doen bij te hoge druk in automaat bak e21?
- 323baur
- E21 VIP

Re: Wat te doen bij te hoge druk in automaat bak e21?
Lijkt me een redelijk broodje aap verhaal. Laten we de vraag omdraaien:
Zijn er klachten en zo ja welke?
Druk in de bak te hoog? Echt nog nooit van gehoord, al helemaal niet bij een 3bak van dit type.
hooguit zal de pomp versleten zijn, maar dan lijkt mij dat de flow juist te laag wordt.
Wellicht eens kijken voor een olie verversing met nieuw filter?
Bovendien: deze bakken zijn in erg veel auto's toegepast en zijn 2e hands makkelijk te vinden, voor dito makkelijk geld...
Zijn er klachten en zo ja welke?
Druk in de bak te hoog? Echt nog nooit van gehoord, al helemaal niet bij een 3bak van dit type.
hooguit zal de pomp versleten zijn, maar dan lijkt mij dat de flow juist te laag wordt.
Wellicht eens kijken voor een olie verversing met nieuw filter?
Bovendien: deze bakken zijn in erg veel auto's toegepast en zijn 2e hands makkelijk te vinden, voor dito makkelijk geld...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
-
SFW
- E21 starter
- My E21(s): E21 320 automatic 1977 Airco
Re: Wat te doen bij te hoge druk in automaat bak e21?
Bedankt voor je reactie.
Heb ook even bij andere garages navraag gedaan.
Inderdaad broodje aap.
Zo zie je maar die garages zijn ook niet altijd even betrouwbaar.
Heb ook even bij andere garages navraag gedaan.
Inderdaad broodje aap.
Zo zie je maar die garages zijn ook niet altijd even betrouwbaar.