Daarna heb ik hem niet meer gezien. Ik zag toen al dat het een super nette originele auto was.
Laatst zag ik hem vlak bij ons huis, bij de AMBC waar toen een crosswedstrijd was weer staan.
Ik heb toen een paar telefoonfoto's gemaakt en de auto nog eens bekeken. Nog steeds super strak en knetterhard.
Toen we op 2e pinksterdag met mn vrienden een klein toerritje door t dorp hielden met verschillende sharknoses,
Het was een man op leeftijd die een bedrijf in autoschade herstel had gehad. Hij heeft deze 315 kunnen kopen van een jongen die hem weer van zijn opa had.
Die opa was de eerste eigenaar en heeft er eerst in gereden. De laatste 20 jaar heeft de auto stilgestaan onder een kleedje en toen is de jongen er af en toe in gaan rijden.
Tijdens het praatje vertelde de man dat er nooit aan de auto was gelast en dat de lak nog de eerste originele lak is.
De auto heeft vroeger al eens een soort ml behandeling gehad wat betreft de dorpels en kokers en later is ook de hele motorruimte onder de ml gekwakt, wat dan weer minder netjes staat.
Maar al met al een prachtige, harde nette e21
Hier de foto's