Zoals sommigen al weten heb ik in goed overleg met mijn werkgever besloten uit elkaar te gaan. Korte versie dat ik het niet meer naar m'n zin heb en binnen het mediawereldje een andere richting op wil dan 'puur sales'.
MAAR: dat betekent helaas ook dat ik afscheid moet nemen van de F30 die ik als leaseauto mocht rijden. En damn wat zal ik die auto missen... Was me al een beetje aan het oriënteren op iets anders (best een avontuur na 15 jaar leaseauto's te hebben gereden) want ik heb gewoon wel een andere auto nodig. Mocht niet helemaal de wereld kosten maar liefst wel zo betrouwbaar mogelijk. En dan wetende dat je met een F30 in de lease en een E21 voor de leuk erbij, wel verpest bent voor alles waar geen BMW op staat...
DUS: vandaag de knoop doorgehakt en morgen ga ik een E46 ophalen. Een 318i uit 2003 met 132k km's op de klok. Niet overdreven luxe, wel clima en voor mij de absolute must sportstoelen. Auto heeft verder nog zwarte hemelbekleding en een schuif-/kanteldak. Dealeronderhouden bij Kalfsbeek in Schiedam. Titansilber met een half-leren sportinterieur.
Ik heb de auto voor een "zo-meenemen-prijs" gekocht en met name een zeer grondige poetsbeurt (Gerwin, let je even op?

) is geen overbodige luxe. Daar hoeven jullie dus geen semi-grappig-bedoelde opmerkingen over te maken als ik morgen foto's post
Morgen of overmorgen meer.
Greetz,
Walter.