http://bmw.classicparkfestivals.nl
Iemand bekend met dit evenement ?
Bmw Tradition 6juli
- pattam2009
- E21 VIP

- My E21(s): '81 323i 2.7i Schwarz
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Re: Bmw Tradition 6juli
Is nieuw dus behoorlijk onbekend. Afwachten maar, maar de links en rechts gestolen foto's wekken wellicht te hoge verwachtingen.
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Wat ik hoorde van een standhouder op de Sharknosemeeting is dat het aan die kant niet lekker geregeld is. Hij had een mail gestuurd dat ze een voorbeeld aan de SM konden nemen qua organisatie.
Koos,
kun je eens nader toelichten. Ik ken een van de eigenaren, anders kan ik daar wel eens gaan praten. Wil nog steeds een meeting organiseren met classicpark als eind of startlocatie.
Groeten Leon
kun je eens nader toelichten. Ik ken een van de eigenaren, anders kan ik daar wel eens gaan praten. Wil nog steeds een meeting organiseren met classicpark als eind of startlocatie.
Groeten Leon
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Leon,
Geen of zeer beperkte reacties op mails met vragen, niets geregeld aan kramen etc. Bij de Sm hebben we alles goed geregeld, met duidelijke instructiemails, heldere communicatie en kramen voor 50 euro. De kram staat voor je klaar en wordt voor je afgebroken. Bij Tradition moet je dezelfde 50 euro betalen en zoek je maar uit hoe je je handel wilt uitstallen, een kraam krijg je niet. Er zijn geen duidelijke instructiemails met op- en afbouwtijden etc. Voor de goede orde, dit is wat ik van een standhouder bij ons hoor. En dat is niet de eerste de beste, kan ik je zeggen.
Geen of zeer beperkte reacties op mails met vragen, niets geregeld aan kramen etc. Bij de Sm hebben we alles goed geregeld, met duidelijke instructiemails, heldere communicatie en kramen voor 50 euro. De kram staat voor je klaar en wordt voor je afgebroken. Bij Tradition moet je dezelfde 50 euro betalen en zoek je maar uit hoe je je handel wilt uitstallen, een kraam krijg je niet. Er zijn geen duidelijke instructiemails met op- en afbouwtijden etc. Voor de goede orde, dit is wat ik van een standhouder bij ons hoor. En dat is niet de eerste de beste, kan ik je zeggen.