Ben net lid geworden van dit forum en zal me even voorstellen:
Ik ben Klaas, kom uit Schildwolde in het mooie Groningen en ben sinds kort eigenaar van een mooie opknapper e21 323i kleur Polaris.
Was vanaf mijn 16e al BMW fan en heb ook gelijk een e30 320i gekocht toen ik 18 was

Toen ik een huis kocht waren de BMW centjes op en heb ik jaren opeltjes en vw's gereden.
Maar sinds ene jaar begon het weer te jeuken en had ik zin in een e21 en vooral de 323i! Na een tijd speuren heb ik twee weken terug een uit Duitsland gehaald.
Ik heb niet enorm veel autoverstand, maar ik ben wel technisch en leer snel. En door al die goeie info op dit forum durfde ik het wel aan!
De auto staat al vanaf 1998 stil, werd tot voor een paar jaar wel elk jaar even aan de praat gemaakt en weer terug in de garage gezet.
Ik ben nu de 3e eigenaar, de vorige was een BMW werkplaatschef die hem aan de kant heeft gezet om hem op te knappen. Dit is er door ziekte niet meer van gekomen.
De buitenkant is goed te noemen, zit een plek bij de c stijl bestuurderskant, en een gat onder op de dorpel van de passagierskant.
De motor is nog los, het koelsysteem zat alleen helemaal vol met witte slush, dus ben druk bezig alles schoon te maken en vervangen.
Het voorlopige doel is eerst de motor weer aan de pruttel krijgen.
Hij is voorzien van stuurbekrachtiging en een 5-bak. Ook is hij verlaagd met Bilstein dempers.
Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.
Groeten Klaas.