Hallo mensen!
Zoals zovelen van jullie wederom een BMW "gek" erbij.
Vroeger "geinfecteerd" met het BMW virus door mijn vader die de ene na de andere kocht. (ongeveer 40 gehad vanaf 1602 tm e30)
Uiteindelijk is hij geindigd met een 325 ix uit 1988 die ik later van hem heb gekregen. (bij leven gelukkig)
Dit is een auto die sinds 1996 in onze familie is met toen 56 dk op de teller met volledige historie.
Nu rijden wij er elkel in in voorjaar zomer en heft hij 110 d km gelopen en in nieuwstaat.
Maar genoeg over mijn e 30 dit is per slot van rekening een e21 forum!
Ik heb in principe (binnenkort ophalen) een e 21 gekocht om op te knappen dit omdat ik sinds mijn hernia niet meer sport en eigenlijk niks voor mezelf doe.
En omdat het leuk en handig is om met mensen te praten die hier verstand van hebben heb ik me aangemeld.
Met vriendelijke groet,
Lange
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Welkom hier, foto's van de ix en de e21 zijn welkom
groeten loentje

groeten loentje
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Yep, welkom en gefeliciteerd met je nieuwe oude aanwinst haha. Maak je tzt een leuk project- en fototopic aan in het Register? Veel plezier iig, met je E21, en hier!
Regards/groeten, Jeroen
Bedankt allemaal!
Ik moet alleen nog wel even uitvogelen hoe ik foto's kan sturen maar daar kom ik vast wel uit.
Ik heb een 318 I uit 1981 gekocht en ga hem volgende week zaterdag ophalen.
Zo op de foto's te zien en de beschrijving van de verkoper moet er wel aardig wat in geïnvesteerd worden maar daarom begin ik er juist aan.
Eindelijk weer iets voor mezelf buiten mijn werk en gezin.
Mijn ix hebben we buiten gewoon onderhoud olie ed niks aan hoeven doen hier rij ik alleen voorjaar zomer in en daarna weer netjes de loods in zo blijft ie ook mooi.
Groet Lange
Ik moet alleen nog wel even uitvogelen hoe ik foto's kan sturen maar daar kom ik vast wel uit.
Ik heb een 318 I uit 1981 gekocht en ga hem volgende week zaterdag ophalen.
Zo op de foto's te zien en de beschrijving van de verkoper moet er wel aardig wat in geïnvesteerd worden maar daarom begin ik er juist aan.
Eindelijk weer iets voor mezelf buiten mijn werk en gezin.
Mijn ix hebben we buiten gewoon onderhoud olie ed niks aan hoeven doen hier rij ik alleen voorjaar zomer in en daarna weer netjes de loods in zo blijft ie ook mooi.
Groet Lange