Het grote clubevenement in München dat het 2e weekend van september plaats gaat vinden ga ik overslaan. Zal met 2500 verwachte clubauto's en een optreden van (o.a.) Simply Red ongetwijfeld een spektakel zijn maar ik sla even over. Het meest interessante daar vind ik het nieuwe onderkomen van BMW Classic maar dat bezoek ik liever in een iets minder massale setting, ik denk dat we dat maar een tussenstop moeten maken voor de eerstvolgende Alpentoer. Mensen die hier wel heen gaan?
En dan pakt BMW groots uit op Monterey, heel veel historisch materiaal is die kant op gesleept en enkele grote verzamelaars hebben daar ook leuk spul heen gebracht, zo was de legendarische Rob Slotemaker Levi's koeievlekken CSL daar weer eens te bewonderen. Maar die hebben we natuurlijk allang gezien op de Sharknose Meeting een paar jaar terug!

Tot slot, maar last but not least, gaat BMW onder aanvoering van Adrian van Hooijdonk ook leuk uitpakken tijdens de Historic Grand Prix op Zandvoort het eerste weekend van september. Verwacht veel 02's en CSL's in actie bijvoorbeeld, als hun motoren op tijd klaar zijn zullen ook John Baak met de Gösser Beer CSL, en Patrick Mortier met de UFO CSL aanwezig zijn. Ook die sla ik over, ben dan kasteelheer op het concours van Chantilly