Alvast een voor-aankondiging voor de harde kern onder de E21-ers. Met dank aan de officiële clubs BMW 02 Club Nederland en de BMW Touring Club Nederland mogen we aansluiten bij hun jaarlijkse internationale treffen op het Midland circuit in Lelystad om een mooi evenement neer te zetten om 50 jaar E21 te vieren.
Wat kun je er verwachten: de welbekende sprint- en slalomcompetities waaraan E21's uiteraard ook mee mogen doen, een grote onderdelenmarkt (je kunt een kraam huren of een kofferbakverkoop houden), een Concours d'Élégance met aparte E21 klasse, en vanaf 16:00 kun je -bij aanmelding vooraf- ook meedoen aan de BBQ. Indien gewenst kun je vlakbij kamperen en dan op zondag 7 september mee met een grote toerrit.
Reserveer deze datum alvast! Aanmelding is verplicht, de aanmeldingspagina komt waarschijnlijk komende week on line. Het aantal plaatsen is beperkt en dan geldt, wie het eerst komt, die het eerst maalt. Mis 'm niet! Zodra deze aanmeldingspagina on line is lees je het hier en zullen we het evenement ook breder gaan promoten. Hopelijk tot ziens op 6 september!
50 jaar E21! 6 september 2025 Lelystad
- Manitoba
- E21 VIP
- My E21(s): '80 323i, 5-speed manual Kastanien rot
Re: 50 jaar E21! 6 september 2025 Lelystad
Gaaf!!!! Voor mij geldt helaas dat ik die dag rond 15.30 uur land op Schiphol. Mochten er vanuit onze groep mensen t/m de bbq blijven, overweeg ik me toch aan te melden en vanaf Schiphol alsnog een bezoek te brengen.
Lijkt me echt leuk om zo de 50ste verjaardag van onze geliefde e21 te vieren!
Greetz,
Walter.
Lijkt me echt leuk om zo de 50ste verjaardag van onze geliefde e21 te vieren!
Greetz,
Walter.
BMW e21 323i Kastanien Rot 1980
BMW f31 320iA X-drive Imperial Blue 2016