Ja het is eindelijk zover... Lang gezocht naar een mooie E21... Al vanaf kind af aan vond ik dit een geweldige auto... komt natuurlijk door mn pa die er een heeft gehad...
Eerdere auto's:
BMW e21 315 (zwart)
BMW e30 318i (bordeaux rood, metallic)
Huidige auto:
BMW e60 525i (titangrau)
Altijd gezegt dat ik een e21ging kopen... Maar toen ik 18 werd had ik niet zoveel te besteden... en voor minder dan 1000 euro koop je niet zo'n nette als ik nu heb... 3jaar gespaart en nu een supercar... een echte BMW e21 320/6 resedagroen bouwjaar 24-03-1978.
Heb hem nu ong. 3 weken in bezit en voel me als een klein kind in een speelgoedwinkel...
Deze foto's hieronder zijn nog van diegene die de auto voor mij in bezit had... Ik moet nog foto's maken van hoe hij nu is (niet veel veranderd) maar ik wil dit doen als het lekker/mooi weer is...
Deze foto is met (demontabel)bodykit... ik vind deze niet zo mooi... heb hem er dus afgehaald. De spoiler heb ik laten zitten... dit is een zender spoiler...

Hier zonder bodykit... je ziet hier nog wel de trekhaak zitten... maar deze heb ik gedemonteerd....

Deze foto is iets onduidelijk... hier ook zonder bodykit...

hier een fototje van het interieur... beetje overbelicht... het interieur is in werkelijkheid de orginele groene bekleding....

Heb zelf niet veel werk gehad aan de auto... heb alleen een orgineel reservewiel en afdekplaat bijgezocht want deze ontbrak... verder heb ik hem goed gepoetst natuurlijk... Ik hoop egt snel tijd te hebben mooiere foto's te maken...
Groetjes Randy