Nu zijn er uiteraard toch wat roestplekken ontstaan zoals de wielkasten (daar waar de spatlappen hebben gezeten achter, kofferklep waar eerst een spoiler heeft gezeten die ik graag een keer hersteld wil hebben. Het zal geen haastklus worden de auto in goede staat houden is mijn doel. Wie heeft er tips voor reparatie, moet er gelast geplamuurd worden of hele wilekasten worden vervangen. Wat kan ik nog meer voor kosten tegemoet zien kortom wie praat mij bij?
PROJECT E21 320 OPAAL GROEN 1982 ORGINELE STAAT
PROJECT E21 320 OPAAL GROEN 1982 ORGINELE STAAT
Sinds februari vorig jaar ben ik de trotse eigenaar geworden van mijn vaders auto die hij zijn leven lang gekoesterd heeft.Sinds 1982 is hij de 1e eigenaar geweest en hebben wij samen de auto uitgezocht. Ik kan mij de proefrit van toen nog steeds herinneren. Was toen 27 jaar jonger. De auto stond altijd in een garage en heeft rond de 240.000 km gelopen.
Nu zijn er uiteraard toch wat roestplekken ontstaan zoals de wielkasten (daar waar de spatlappen hebben gezeten achter, kofferklep waar eerst een spoiler heeft gezeten die ik graag een keer hersteld wil hebben. Het zal geen haastklus worden de auto in goede staat houden is mijn doel. Wie heeft er tips voor reparatie, moet er gelast geplamuurd worden of hele wilekasten worden vervangen. Wat kan ik nog meer voor kosten tegemoet zien kortom wie praat mij bij?
Nu zijn er uiteraard toch wat roestplekken ontstaan zoals de wielkasten (daar waar de spatlappen hebben gezeten achter, kofferklep waar eerst een spoiler heeft gezeten die ik graag een keer hersteld wil hebben. Het zal geen haastklus worden de auto in goede staat houden is mijn doel. Wie heeft er tips voor reparatie, moet er gelast geplamuurd worden of hele wilekasten worden vervangen. Wat kan ik nog meer voor kosten tegemoet zien kortom wie praat mij bij?
bmw E21 320 1982 OPAAL GROEN
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Hoi,
Als eerste natuurlijk welkom. Aangezien jij de auto het beste kent moet je je eerst afvragen wat je ermee wilt doen.
*Als je de auto echt wil behouden moet je aan een echte opknapbeurt denken ( restauratie).
*Als je de auto even wil rijden en hem dan naar de sloop wil brengen dan is het de auto netjes houden en iedere keer een afweging maken hoeveel geld je erin wilt stoppen.
Mocht je gaan restaureren dan hangt heel veel af van jou en je omgeving, veel handige mensen en genoeg geld op voorraad.
Maar zoals we tegen iedereen zeggen...... eerst foto's want die laten de auto tenminste zien.
Gr Peter V
Als eerste natuurlijk welkom. Aangezien jij de auto het beste kent moet je je eerst afvragen wat je ermee wilt doen.
*Als je de auto echt wil behouden moet je aan een echte opknapbeurt denken ( restauratie).
*Als je de auto even wil rijden en hem dan naar de sloop wil brengen dan is het de auto netjes houden en iedere keer een afweging maken hoeveel geld je erin wilt stoppen.
Mocht je gaan restaureren dan hangt heel veel af van jou en je omgeving, veel handige mensen en genoeg geld op voorraad.
Maar zoals we tegen iedereen zeggen...... eerst foto's want die laten de auto tenminste zien.
Gr Peter V
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
zodra ik tijd heb maak ik een paar mooie en zal ze plaatsen.
Peter V. wrote:Hoi,
Als eerste natuurlijk welkom. Aangezien jij de auto het beste kent moet je je eerst afvragen wat je ermee wilt doen.
*Als je de auto echt wil behouden moet je aan een echte opknapbeurt denken ( restauratie).
*Als je de auto even wil rijden en hem dan naar de sloop wil brengen dan is het de auto netjes houden en iedere keer een afweging maken hoeveel geld je erin wilt stoppen.
Mocht je gaan restaureren dan hangt heel veel af van jou en je omgeving, veel handige mensen en genoeg geld op voorraad.
Maar zoals we tegen iedereen zeggen...... eerst foto's want die laten de auto tenminste zien.
Gr Peter V
bmw E21 320 1982 OPAAL GROEN