PROJECT E21 320 OPAAL GROEN 1982 ORGINELE STAAT
Posted: Thu Jul 16, 2009 9:35 pm
Sinds februari vorig jaar ben ik de trotse eigenaar geworden van mijn vaders auto die hij zijn leven lang gekoesterd heeft.Sinds 1982 is hij de 1e eigenaar geweest en hebben wij samen de auto uitgezocht. Ik kan mij de proefrit van toen nog steeds herinneren. Was toen 27 jaar jonger. De auto stond altijd in een garage en heeft rond de 240.000 km gelopen.
Nu zijn er uiteraard toch wat roestplekken ontstaan zoals de wielkasten (daar waar de spatlappen hebben gezeten achter, kofferklep waar eerst een spoiler heeft gezeten die ik graag een keer hersteld wil hebben. Het zal geen haastklus worden de auto in goede staat houden is mijn doel. Wie heeft er tips voor reparatie, moet er gelast geplamuurd worden of hele wilekasten worden vervangen. Wat kan ik nog meer voor kosten tegemoet zien kortom wie praat mij bij?
Nu zijn er uiteraard toch wat roestplekken ontstaan zoals de wielkasten (daar waar de spatlappen hebben gezeten achter, kofferklep waar eerst een spoiler heeft gezeten die ik graag een keer hersteld wil hebben. Het zal geen haastklus worden de auto in goede staat houden is mijn doel. Wie heeft er tips voor reparatie, moet er gelast geplamuurd worden of hele wilekasten worden vervangen. Wat kan ik nog meer voor kosten tegemoet zien kortom wie praat mij bij?