Tsja dat heeft vooral te maken met mijn wens om zelf de auto aan te pakken. Als ik het echt perfect wil
laten doen gaat het echt goed geld kosten, en zomaar iemand 't werk laten doen zal toch nooit naar m'n zin zijn.
En omdat ik geen geld heb voor 'a perfect job' en geen tijd heb om 't zelf te doen moet 'ie maar even wachten. Heb al nauwelijks tijd om wat te rommelen met een zeer goede Baur en dan staat er ergens in een hoekje ook nog een 320iS...
Wat zit er dan voor werk aan de groene, best wel het nodige. Is ooit eens overgespoten. Eerst deels vanwege een lange kras aan de zijkant, maar dat leverde kleurverschil op, toen maar helemaal gespoten maar niet netjes (wel strak maar sinaasappelhuid zeg maar). Dus wat mij betreft iig helemaal rondom spuiten.
Verder heeft een auto die al 30 jaar in NL staat en waar nog nooit aan gelast is inmiddels toch wel de nodige roest: binnenzijde voorschermen, wielkasten achter, dorpels, doppen in de bodem, 'krikpuntjes'. Zeker geen sloper maar dat wil je wel allemaal gelijk duurzaam opgelost hebben dus eigenlijk alles stralen en in de epoxy bijvoorbeeld.
Tot slot is de nokkenas aan vervanging toe en kan een volledige koprevisie ook geen kwaad maar ja, dan misschien gelijk voor een 2.7 ombouw gaan met behoud van K-Jet zodat je er aan de buitenzijde niets van ziet is dan wel leuk. Maar dat maakt dat er alles bij elkaar best werk aan zit, en best geld in gaat... dus dan moet 'ie maar even wachten... op m'n pensioen ofzo