Weer terug van deel 2..
De auto reed lekker en zag er redelijk uit van buiten. Wat roest, een deuk en wat bijgewerkte plekjes. Niet helemaal strak maar op zich zou ik daar niet echt problemen mee hebben. De achterveren waren Koni's.
Tijdens het oprijden van de snelweg hield ze op een gegeven moment in om daarna verder te gaan. 110 is prima te doen met een 4 bak. Daarna worden de toeren wel erg hoog.
Er zat wat condens achter het ruitje van de tellerconsole. Dit was later weg. Ik heb het vermoeden dat de electronica niet helemaal lekker is. De alarmlichten deden het niet. 1 knipperlicht deed het wat schokkerig. Wellicht vocht? De verlichting van het dashboard deed het ook niet net als de waaier. Deze draaide wel maar er kwam geen lucht uit.
De koffer was vochtig en daar zit ook het ergste qua roest. De randen waar de rubbers op zitten zijn op veel plekken weg. Ook het metaal rondom de achterlichten is goed verroest.
Voor de rest laten we de foto's maar spreken:
Tot en met de deuren was het een goede auto. Daarachter aardig wat roest.
Ik denk dat er veel werk aan zit om dit weer netjes te maken.
Op zich ook een charmant auto'tje en wat een kleur zeg. Geweldig.