Mailtjes kregen ze genoeg maar ik was de eerste die belde en mailde. Winkel was net open dus de winnaar
316, 1980 SAPHIR BLAU.
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12125
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
En ze zijn verkocht aan mij.
Mailtjes kregen ze genoeg maar ik was de eerste die belde en mailde. Winkel was net open dus de winnaar
Mailtjes kregen ze genoeg maar ik was de eerste die belde en mailde. Winkel was net open dus de winnaar
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
tadaa!!!
Goed gedaan en je slaat de spijker op zijn kop.
Mailers zijn er genoeg en 3 kwart reageert daarna toch niet meer.
Gelijk bellen en direct contact werkt gewoon het beste!
Goed gedaan en je slaat de spijker op zijn kop.
Mailers zijn er genoeg en 3 kwart reageert daarna toch niet meer.
Gelijk bellen en direct contact werkt gewoon het beste!
So many cars, so little time
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12125
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
Aangezien dit nergens meer te krijgen is. Hoef ik niet meer zelf een plaat te gaan kloppen en misvormen 
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12125
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
Update:
Vandaag weer eens wat gedaan aan de 316. Eerst het zand uit de wielbak rechts gehaald en eigenlijk viel het me niet eens tegen. Na aan de binnen zijde de zwarte "coating" te hebben verwijderd kwam er een redelijk nette ingelaste plaat tevoorschijn. Niet eroverheen maar ter vervanging van het rotte deel. Dat scheelt weer wat werk. Ik ga nog wel de originele BMW coating verwijderen in de wielbak om later geen verassing te krijgen. In de achterbak moet ik waarschijnlijk wel een stukje zelf plaatsen.

Vandaag weer eens wat gedaan aan de 316. Eerst het zand uit de wielbak rechts gehaald en eigenlijk viel het me niet eens tegen. Na aan de binnen zijde de zwarte "coating" te hebben verwijderd kwam er een redelijk nette ingelaste plaat tevoorschijn. Niet eroverheen maar ter vervanging van het rotte deel. Dat scheelt weer wat werk. Ik ga nog wel de originele BMW coating verwijderen in de wielbak om later geen verassing te krijgen. In de achterbak moet ik waarschijnlijk wel een stukje zelf plaatsen.

Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
hoi Peter
ziet er goed uit ,goed bezig
wat betreft las apparaten zit er wel verschil in maar oefening baard kunst
veel doen dus
heb zelf een kemppi,zeer geschikt. en zelfs op 230 volt.
ga zo verder zou ik zeggen.
ziet er goed uit ,goed bezig
wat betreft las apparaten zit er wel verschil in maar oefening baard kunst
veel doen dus
heb zelf een kemppi,zeer geschikt. en zelfs op 230 volt.
ga zo verder zou ik zeggen.
groeten Stefan
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12125
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
Hoi Stefan,
Bedankt en inderdaad veel oefenen. Het is nu alleen iets te koud in de garage dus we zijn nu in huis aan het klussen. Hoever ben je zelf ondertussen met de E21?
Bedankt en inderdaad veel oefenen. Het is nu alleen iets te koud in de garage dus we zijn nu in huis aan het klussen. Hoever ben je zelf ondertussen met de E21?
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
hoi Peter
ben van de week weer begonnen,eindelijk weer.
had het druk op t werk en thuis,pas verhuist.
dus vandaar.
ben van de week weer begonnen,eindelijk weer.
had het druk op t werk en thuis,pas verhuist.
dus vandaar.
groeten Stefan
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12125
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
Verhuizen is altijd veel werk.
Het laswerk bij jou ziet er weer netjes uit.
Het laswerk bij jou ziet er weer netjes uit.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
wil wel eens komen kijken bij je en het een keer voor doen
kan ik misschien je las apparaat een keer afstellen,kan ik gelijk zien
of het een goed apparaat is,omdat je daar aan tweifeld
kan ik misschien je las apparaat een keer afstellen,kan ik gelijk zien
of het een goed apparaat is,omdat je daar aan tweifeld
groeten Stefan
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12125
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
Je mag altijd langskomen voor advies geven of gewoon koffie.
Mijn lasapparaat is gewoon ongeschikt voor een echte restauratie dat weet ik zeker. Zo'n kijkshop ding is leuk voor een verdwaald plaatje lassen maar niet voor een echte restauratie. Als het moment aanbreekt dat er echt gelast moet gaan worden aan de baur dan kom ik hier graag een keer op terug.
Mijn lasapparaat is gewoon ongeschikt voor een echte restauratie dat weet ik zeker. Zo'n kijkshop ding is leuk voor een verdwaald plaatje lassen maar niet voor een echte restauratie. Als het moment aanbreekt dat er echt gelast moet gaan worden aan de baur dan kom ik hier graag een keer op terug.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
ik hoor t graag Peter,als ik iemand kan helpen zal ik het niet laten.
als je een nieuw las apparaat wild aanschaffen wil ik je daar wel mee helpen.
mag met mij lasapparaat wel een keer proberen.
als je een nieuw las apparaat wild aanschaffen wil ik je daar wel mee helpen.
mag met mij lasapparaat wel een keer proberen.
groeten Stefan
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11878
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
Ik ben nog steeds erg blij met mijn gelaste stoeltjes iig!!! 
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
graag gedaan Ite
blij te horen dat je tevreden bent met je stoelen,en dat ze nog heel zijn.
had niets anders verwacht
blij te horen dat je tevreden bent met je stoelen,en dat ze nog heel zijn.
had niets anders verwacht
groeten Stefan
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11878
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
Ik kom binnenkort nog wel eens weer bij je.
Ik heb nog een lasklusje (hoeft niet voor niks hoor).
Ik heb nog een lasklusje (hoeft niet voor niks hoor).
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Re: 316, 1980 SAPHIR BLAU.
ik hoor het wel van je Ite,bent van hartewelkom.
en andere ook hoor
en andere ook hoor
groeten Stefan
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily
e21 318 1978 in restauratie
e21 318 1979 daily